דוחות חמת : צמיחה של 11% בהכנסות ו-29% ברווח הנקי

יגאל מורן, מנכ"ל חמת: "אנו פועלים להמשיך ולחזק את מותגיה המובילים של הקבוצה בשוק המקומי, ובוחנים הזדמנויות שונות לרכישת מנועי צמיחה משלימים לפעילותנו הנוכחיות"

קבוצת חמת פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2014, מהן עולה כי הקבוצה הציגה צמיחה בהכנסותיה וברווחיה. חמת פועלת באמצעות המותגים המובילים "חמת" "חרסה" ו"ליפסקי", ועוסקת בייצור ושיווק של מוצרי גמר בניה מעוצבים - בעיקר ברזים, כלים סניטריים, ומוצרי אינסטלציה מפלסטיק.

ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2014 צמחו לכ- 70.5 מיליון שקל, צמיחה של כ-11% בהשוואה לכ-63 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון גדל ב-29% והסתכם בכ-8.5 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של כ- 6.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

יגאל מורן, מנכ"ל חמת: "ברבעון הראשון של השנה, הציגה קבוצת חמת צמיחה בהכנסותיה וברווחיה, וזאת תוך חיזוק מעמדה התחרותי של הקבוצה בשוקי הפעילות המרכזיים שלה, עם זאת, חשוב לציין שהשנה, חל חג הפסח ברבעון השני של השנה ואילו אשתקד חל חג הפסח ברבע הראשון קבוצת חמת פועלת הן במגזר גמר הבניה והן במגזר השיפוצים, שהמגמות המאפיינות אותם בשנים האחרונות משפיעות באופן חיובי על תוצאותינו הכספיות. אנו פועלים להמשיך ולחזק את מותגיה המובילים של הקבוצה בשוק המקומי, ובוחנים הזדמנויות שונות לרכישת מנועי צמיחה משלימים לפעילותנו הנוכחיות".