אדלר, באומן וגליקמן מתמודדים על תקציב גולף

התקציב הגבוה, שיעמוד על 12 מיליון שקל, מסמן שינוי כיוון באסטרטגיית הקבוצה

משרדי הפרסום אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-נטלר-סמסונוב יתמודדו במכרז על תקציב הפרסום של גולף - כך נודע ל"גלובס".

תקציב החברה הוגדר במכרז על כ-12 מיליון שקל במחירים ריאליים, שאמורים ללוות סדרת מהלכים אסטרטגיים שברשת מתעתדים לקיים.

עוד נודע כי את המכרז תנהל ענבר נחשון, מי ששימשה בעבר כסמנכ"לית בקבוצת קרסו, ומונתה באחרונה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של גולף.

כפי שנחשף השבוע ב"גלובס", על רקע השינויים הפרסונליים שעוברת הנהלת גולף בחודשים האחרונים, הוחלט בקבוצה על יציאה למכרז.

קבוצת גולף פועלת בשתי זרועות עיקריות: גולף אנד קו - הפועלת בתחום אביזרי הבית ומשווקת כלי בית, מצעים, מגבות וכדומה; ואופנת גולף - המשווקת מותגי אופנה בהם גולף, מקס מורטי, אינטימה ועוד.

בשלב זה ההחלטה לקיים מכרז על תקציב זרוע האופנה היא סופית, אך לא ברור עדיין אם ל"חבילה" יצורף גם תקציב גולף אנד קו. עם זאת, הבחירה לכלול במכרז רק משרדים גדולים מאותתת משהו על כוונותיה של הרשת, ויש להניח כי "הנדוניה" תכלול בסופו של דבר את שתי הזרועות.

תקציב הפרסום של גולף נוהל בחודשים האחרונים בשני משרדי פרסום: בורודה קפלן, שהחזיק בתקציב רשת האופנה; ופוקס-גורן-גלעדי, שזכה רק לפני תקופה קצרה בתקציב רשת גולף אנד קו. פוקס-גורן-גלעדי אמנם הוזמן להתמודד כעת על התקציב, אך לא ברור עדיין מה בכוונת המשרד לעשות.

הקבוצה שומרת על אש קטנה בכל הקשור לפרסום, ובשנים האחרונות הופנה עיקר התקציב לכיוון גולף אנד קו - בעיקר בשל התחרות החדשה שמולה ניצבה הרשת בדמותה של רשת פוקס הום.

עם זאת, לאור הסכום הגבוה שהוחלט להקצות כעת לתקציב הפרסום, נראה כי בגולף מתעתדים לשנות כיוון ולהשקיע בפרסום בסדרי גודל הנהוגים בקבוצות ריטייל אחרות.