HTC One M8 - הסמארטפון היפה בשוק

הסמארטפון One M8 מציע ביצועים מוצלחים מאוד, במיוחד בתחום הממשק והרמקולים. היינו מצפים לשיפור בסוללה ובמצלמה

HTC סובלת אמנם מקשיים כלכליים, אבל זה לא מפריע למוצרים שהיא מוציאה לשוק להיות מוצלחים. הדגם האחרון שלה, One M8, הוא ממשיך דרכו של One M7 מהשנה שעברה. המכשיר הושק בארץ כבר לפני מספר שבועות בשקט מוחלט, ללא שום קידום שיווקי. נראה שאם היבואן בארץ ימשיך בדרך הזו, הוא יתקשה מאוד להתמודד מול המתחרים, ולא משנה כמה טוב הסמארטפון.

עיצוב: סדרת One של HTC מצליחה להתבלט בעיצוב שלה, בזכות חומרי האלומיניום בהם השתמשו לבניית הסמארטפון. המראה יוקרתי ונעים למגע, מה שנותן תחושה הרבה יותר אלגנטית מהפלסטיק שסמסונג משתמשת בו.

מסך: המסך מגיע בגודל 5 אינץ' באיכות Full HD (צפיפות פיקסלים של 441ppi) עם מיגון נגד שריטות מסוג גורילה גלאס 3. איכות התמונה מוצלחת מאוד עם תאורה אחורית חזקה, אבל עדיין לנו יש מעט העדפה לאיכות התצוגה של הגלקסי S5 של סמסונג, למרות שמדובר בקרב צמוד מאוד.

ממשק: HTC הוסיפה יכולות רבות לממשק האנדרואיד של גוגל בגרסת קיטקט (4.4.2), ביניהן ממשק המופיע בהחלקת המסך כלפי שמאלה, מרכז ידיעות חדשותיות מאתרי תוכן שונים, עדכונים מרשתות חברתיות בתצורת מגזין, משדר אינפרה אדום לשימוש כשלט רחוק לטלוויזיה ומצב "ילדים", המונע מהם לבצע פעולות לא רצויות במכשיר. יכולות חביבות נוספות - הקיימות בסמארטפונים אחרים - הן האפשרות להרים את הטלפון בזמן צלצול ולענות לשיחה רק באמצעות הנחת המכשיר לצד האוזן או להעיר את מסך המכשיר בנקישה כפולה על הצג.

חומרה: ה-One M8 מגיב במהירות ומאפשר להריץ מספר אפליקציות ללא שום בעיה. פשוט תענוג לעבוד עם המכשיר. המעבד הוא מרובע ליבות במהירות 2.3 ג'יגה הרץ מהסוג החדיש של סנפדרגון 801 של קוואלקום והזיכרון הוא 2 ג'יגה. נפח האחסון הפנימי מגיע ב-16 ג'יגה עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס.

מצלמה: HTC משתמשת בטכנולוגיה בשם אולטרה פיקסל, המספקת פיקסלים יותר גדולים מפיקסלים רגילים, לפחות כך טוענת החברה. החיישן מגיע עם 4 אולטרה פיקסל. תוצאות הצילום טובות אבל לא מצוינות, הצבעים לא מספיק רוויים, יש מעט גרעון בתנאי תאורה לא אידיאלים. HTC הוסיפה פילטרים לצילום, שמאפשרים לשחק עם תוצאות הצילום ויש גם אפשרות להוסיף צילום של הצלם באמצעות המצלמה הקדמית, תוך כדי צילום התמונה. אם משווים את איכות המצלמה בין הגלקסי S5 ל-One M8, סמסונג לוקחת בגדול. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 5 מגה פיקסל לצילומי סלפי באיכות בינונית, אבל עדיין טובה יותר ממצלמות קדמיות אחרות.

רמקולים: ה-One M8 מגיע עם שני רמקולים קדמיים חזקים, שמספקים חוויית סאונד מוצלחת יחסית לסמארטפון. מיקום הרמקולים בהחלט מהווה שיפור.

סוללה: קיבולת 2600 מיליאמפר, הביצועים של הסוללה סבירים, והיא מחזיקה עד שעות הלילה.

בשורה התחתונה: ה-One M8 הוא הסמארטפון היפה בשוק. הוא מציע ביצועים מוצלחים מאוד, במיוחד בתחום הממשק והרמקולים. היינו מצפים לשיפור בסוללה ובמצלמה.

מחיר: 3,550 שקל.

ציון: 9.