זאב קלימי מונה למנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה

קלימי, מנכ"ל גלידות נסטלה ב-5 השנים האחרונות, יחליף בתפקיד את יקי ודמני

אחרי שהצליח להעביר את גלידות נסטלה לרווחיות ולשפר את נתחי השוק של החברה, זאב קלימי מדלג מכיסא מנכ"ל גלידות נסטלה לכיסא מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ).

קלימי יחליף בתפקידו את יקי ודמני, שסיים את התפקיד כבר לפני חודש.

כניסת קלימי לתפקיד, כמו גם סיום כהונתו של ודמני, מסמנים את השינוי המקיף שמבקש גרשון זלקינד, בעל השליטה, לבצע בחברה. עם עזיבתו של ודמני סיים את תפקידו גם מנכ"ל רשת אייס, חיים אהרון, שמונה על-ידי ודמני, ועוד שורה של בעלי תפקידים בחברה. למנהל פעילות רשת ACE מונה איציק אוזנה, שכיהן קודם לכן כסמנכ"ל התפעול ב-ACE.

חברת אלקטרה מוצרי צריכה נשלטת (60.28%) על-ידי חברת אלקו של זלקינד. החברה נסחרת לפי שווי של 459 מיליון שקל, כשהחברה-האם נסחרת לפי שווי של מיליארד שקל.

אלקטרה צריכה עוסקת ביבוא, יצור ושיווק מוצרי צריכה חשמליים, והיא בעלת רשתות מוצרי החשמל שקם אלקטריק, סנסור ומחסני חשמל. בנוסף, החברה היא הבעלים של הרשתות ACE ואוטו דיפו.

אלקטרה מוצרי צריכה חתמה את הרבעון הראשון השנה עם הרעה בביצועים, כשרשמה הפסד של 3 מיליון שקל, לעומת רווח של 24 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי הסתכם בתקופה זו ב-10.3 מיליון שקל.

קלימי כיהן בשורה של תפקידים בחברת קוקה-קולה ישראל, ובהם סמנכ"ל המכירות של החברה, המשנה למנכ"ל קוקה-קולה ומנכ"ל חברת טרה. ב-5 השנים האחרונות כיהן, כאמור, כמנכ"ל גלידות נסטלה, תקופה שבה הגיעה החברה לשיא בנתח השוק שלה, על חשבון גלידת שטראוס.