גלידות נסטלה

כתבות אחרונות

 
סניף ויקטוריה'ס סיקרט במיאמי / צילום: ALTO RE

אירועים ומינויים: המהלך החדש של מודי כידון

קרן הנדל"ן ALTO, שבבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, חתמה על הסכם שכירות עם ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט במיאמי, בהיקף של 24 מיליון דולר • רשת "סאלח דבאח ובניו" פתחה את הסניף הגדול ביותר שלה באזור חיפה, ולגלידות נסטלה יש מנכ"ל חדש אחרי עשור • אירועים ומינויים

גלית חתן 26.09.2024
גלידות נסטלה / צילום: פביו טרופה

אחרי פסח: גלידות נסטלה ומעדני יחיעם יתייקרו בעד 9%

שתי חברות מזון נוספות מעלות מחירים ב-1 במאי • גלידות נסטלה הודיעה כי אחרי פסח היא תעלה מחירים בשיעור של עד 6.3%, ומעדני יחיעם תעלה מחירים בעד 9% • שתי החברות תולות את ההתייקרות הצפויה בעליית מחירי חומרי הגלם

שירה ספיר 11.04.2024
קראנץ' קורנפלקס. נמכר בוולט ב־11 שקל, ובשוק האפור ב־40 שקל / צילום: גל זהבי

המסלול המהיר של הקראנץ' קורנפלקס: האם בנסטלה קיבלו החלטה נכונה?

הארטיק שהשיקו בחברת הגלידות במהדורה מוגבלת הפך תוך שעות ספורות לטירוף צרכני • אחרי שאזל מהמדפים נוצר שוק אפור, בשלב הבא שותפו תגובות מגחכות ברשתות החברתיות - עד שהמנכ"ל יצא בהודעה חריגה שהוא יימכר כל השנה • השיעור השיווקי של הקיץ

שירה ספיר 25.05.2023
לאה ריינר, סמנכ''לית שיווק בגלידות נסטלה, ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

לאה ריינר: "קמפיין קראנץ' פיסטוק עלה לנו 23 אלף שקל בפוסט ממומן אחד. זהו"

ריינר, סמנכ"לית שיווק בגלידות נסטלה, סיפרה בוועידת MAD של גלובס כי קמפיין קראנץ' פיסטוק התחיל כבדיחה בפייסבוק • עוד היא אמרה: "צריך לדעת לתת לצרכנים את הבמה"

עידן ארץ 20.07.2022
ארטיק קראנץ' פיסטוק / צילום: שירה ספיר

אלף שקל לקרטון קראנץ' פיסטוק: השיעור שנסטלה נותנת למתחרים

השלגון שיצא לשוק במהדורה מוגבלת הפך קשה להשגה, מה שהוליד "שוק אפור" חוצה גילאים ומדיות - ומיצב אותו כאחד המותגים הנחשקים בקיץ הנוכחי • כיצד פועלת הפסיכולוגיה הצרכנית, עד כמה אחראיות הרשתות החברתיות ליצירת הביקושים, ואיך נוצר החיבור עם וולט

 

שירה ספיר 06.07.2022
נסטלה משיקה פיילוט ב-30 יישובים בישראל / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
בלעדי

החורף עוד לא כאן, אבל גלידות נסטלה הפסיקה את המכירה באונליין ישירות לצרכן

חברת הגלידות החלה להפעיל בחודש יולי אתר מכירה ישירות לצרכן, אלא שעתה מתברר כי הוא נסגר • גלידות נסטלה: "הפיילוט נמשך שלושה חודשים. לקראת הקיץ הבא נשקול אם להפעילו או לא"

שני מוזס 01.11.2020
נסטלה משיקה פיילוט ב-30 יישובים בישראל / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

עוקפת את הקמעונאי: גלידות נסטלה מתחילה למכור ישירות לצרכן הסופי

הציבור הפחית את ההסתובבות מחוץ לבית, מה שהוביל לפגיעה חריפה במכירות גלידות וארטיקים • נסטלה מצטרפת ליצרניות מרכזיות שהגיבו לתנאי השוק המשתנים בעקבות משבר הקורונה

שני מוזס 20.07.2020
אסם | לפני כולם

אסם חתמה על עסקה למכירת פעילות הגלידה שלה לענקית הגלידות פרונרי

במסגרת העסקה אסם תמכור את החזקותיה בחברה-הבת שעוסקת בתחום הגלידות, אף שהחברה-האם נסטלה תיוותר בעלת מניות בעסק זה בשיעור של 50% • היקף העסקה לא פורסם, אך הוא מוערך בכמה עשרות מיליוני אירו.

שני מוזס 04.07.2019
זאב קלימי / צילום: איל יצהר

זאב קלימי מואשם בשימוש במידע פנים בעסקת נסטלה-אסם

לפי כתב האישום, בינואר 2016 עשה קלימי שימוש במידע פנים שהגיע אליו מאיש פנים באסם אודות עסקת מיזוג בין נסטלה לאסם, כשבוע לפני פרסום הדיווח המיידי בעניין • טרם פרסום הדיווח רכש קלימי מניות אסם בסך של כ-250 אלף שקל ואף מסר את המידע לחבריו בעז דקל ושלמה ברק • קלימי מכחיש

אלה לוי-וינריב 26.06.2019
עופר גרין, מנכ"ל גלידות נסטלה מבית אסם / צילום: תמר מצפי

אסם תמכור את פעילות הגלידות לענקית הגלובלית פרונרי בכמה עשרות מיליוני אירו

פרונרי נחשבת לאחת מיצרניות הגלידות הגדולות בעולם ונמצאת בבעלות נסטלה וחברת גלידות בריטית • השותפות בין השתיים נועדה לייצר נוכחות גלובלית שתאפשר להן להתחרות בעולם מול ענקית הגלידות יוניליוור, שבישראל מובילה את השוק באמצעות גלידות שטראוס

שני מוזס 02.06.2019
האגן דאז / צילום: שאטרסטוק
אסם | בלעדי

רשות ההגבלים התירה לאסם להפיץ גלידות האגן-דאז

אסם, אחת משתי השחקניות המרכזיות בשוק הגלידה המקומי, תחל להפיץ באופן בלעדי את מוצרי האגן-דאז, אף שעד היום התחרתה בהן • רשות הגבלים עסקיים אישרה את הסכם ההפצה לתקופה של 6 שנים

שני מוזס 26.08.2018
נסטלה / צילום: שאטרסטוק

עדיין אין "פתק החלפה" למתנות של נסטלה

המהלך השיווקי החדש של נסטלה כולל מתנה לילדים • המתנה שגויסה - שלגון שמכיל 50% פרי • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2018
בלעדי

נסטלה מפסיקה לייצר שלגונים עם מתנות לילדים

הנחיות חדשות של הקונצרן העולמי אוסרות קידום ממתקים לילדים באמצעות דמויות ממותגות • המתחרה הגדולה, גלידת שטראוס של יוניליוור, ממשיכה לשווק ארטיקים עם הפתעות

שני מוזס 23.04.2018

קטגוריית הגלידה צמחה ב-7% ב-2016 - והתחרות מתחממת

עונת הגלידות מושקת עם 3 מגמות: חומרי גלם משובחים, השאלת מותגים ותזונה בריאה ■ בגרסת החדשנות צפוי מזרק גלידה וחיבור ליו-טיוב

מיכל רז-חיימוביץ' 14.02.2017
שלגון ג'ויה. "דיאטת כסאח"  / צילום מסך מפייסבוק

קר, אבל פחות: שלגוני ג'ויה קטנו בכ-40% - המחיר עלה

נסטלה: "המחיר לקמעונאים ירד, והם קובעים את המחיר לצרכן"

מיכל רז-חיימוביץ' 02.05.2016
עופר גרין מנכל גלידות נסטלה/ צילום:יוסי צבקר

"הקמעונאים מוכרים את השלגונים במחיר כפול מהעלות"

עופר גרין, מנכ"ל גלידות נסטלה, חושף כי כשהחברה הורידה את מחיר שלגון בוב ספוג בעקבות הורדת הכמות, הקמעונאים לא הורידו את המחיר לצרכן ■ מפעל גלידות נסטלה לא יעבור מקריית מלאכי לערד

אילנית חיות 09.02.2015

   123   

   נמצאו 40 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3