רק בארה"ב: 1,500 איש מחכים בתור 7 שעות לקנות המבורגר

רשת ההמבורגרים Shake Shack החליטה לחגוג 10 שנים להיווסדה באחד מסניפיה בניו-יורק עם מהדורות מוגבלות של המבורגרים שהוכנו ע"י שפים מפורסמים ■ התוצאה: תור ארוך של אנשים שהיו מוכנים להמתין שעות

תענוגות בשרים אוכל המבורגר / צלם: בן יוסטר
תענוגות בשרים אוכל המבורגר / צלם: בן יוסטר

ההמבורגר הוא אחד מסמליה המוכרים ביותר של ארה"ב, ומסתבר שהרבה אמריקאים מוכנים להקדיש הרבה זמן כדי לטעום סגנונות ייחודיים של הסנדוויץ' הפופולרי. רשת ההמבורגרים שייק שאק לא תיארה לעצמה ש-1,500 אנשים יהיו מוכנים להמתין עד כ-7 שעות בניו-יורק כדי לחגוג עמה 10 שנים להיווסדה, עם מהדורות מוגבלות של המבורגרים.

ב-2004 נוסדה רשת מסעדות ההמבורגרים Shake Shack על-ידי קבוצת יוניון סקוור הוספיטליטי, חברת-האם של מספר מסעדות נחשבות מעוטרות כוכבי מישלן, כגון Gramercy Tavern וה-Modern.

"בתחילת הדרך חשבנו להקים קיוסק קטן ולמכור נקניקיות. הסופנו את ה-'shackburger' לתפריט, והשאר זה היסטוריה", אמר בראיון לאתר The Daily Ticker מנכ"ל החברה, רנדי גרוטי.

כיום יש לרשת שייק שאק 46 סניפים ברחבי העולם, והיא מתכננת לפתוח סניפים חדשים בעיקר בארה"ב. "אף פעם לא חלמנו שנתרחב מעבר לקיוסק אחד קטן", אמר גרוטי. "לקח לנו 5 שנים לפתוח את הסניף השני, ולאחר מכן הבנו שעלינו על משהו, והחלטנו להמשיך ולגדול".

לכבוד חגיגות ה-10 שנים להיווסדה, שייק שאק הזמינה מספר שפים מפורסמים כגון דיוויד צ'אנג ודניאל האם לסניף המרכזי שלה בפארק מדיסון במנהטן, במטרה שיכינו המבורגרים ייחודיים במהודרה מוגבלת.

התוצאות היו מדהימות: 1,500 אנשים המתינו 7 שעות בתור רק כדי לטעום את ההמבורגרים הייחודיים.