איגוד הפרסום, LIA ו"גלובס" יטיסו פרסומאים צעירים ללאס וגאס

איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס" ו"הבצפר" ישיקו את תחרות Young creative 2014 ■ בסיום התחרות ייבחרו שני פרסומאים צעירים ויוכרזו במהלך ועידת MAD כזוכים בפרס – טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנת קריאייטיב

איגוד הפרסום הישראלי, LIA - London International Awards ועיתון "גלובס" נותנים במה לצעירי עולם הקריאייטיב הישראלי ומשיקים תחרות מקומית שמיועדת לעובדי משרדי הפרסום החברים באיגוד הפרסום בלבד, בני 21-30.

ההרשמה לתחרות תיפתח מחר, יום ב' 23.6.14, באירוע ההשקה שיתקיים במלון אלכסנדר ברחוב חבקוק הנביא 3 בתל-אביב, ותסתיים ב-5.7.14, כאשר עד תאריך זה יוגשו כל המיצגים לאיגוד הפרסום במייל e-good@habetzefer.co.il.

בשלב המקדים יכינו כל איש קריאייטיב צעיר מיצג בן 3 דקות, דרכו יסביר מדוע הוא ההבטחה הבאה של עולם הפרסום הישראלי. המיצג יכול להיות כל דבר, ובלבד שהוא קריאטיבי ורלוונטי לעולם הפרסום, ובוצע על-ידי המשתתף ובבעלותו (מצגת/שיר/הרצאה/רעיון קריאטיבי וכו').

המיצגים יוצגו בשלב הראשון בפני חבר שופטים מצומצם באירוע שייערך ב"הבצפר" בתאריך 7.7.14. חבר השופטים המצומצם יבחר ויזמן בין 5-10 משתתפים, שיוזמנו לאירוע הגמר שייערך בוועידת MAD של "גלובס", שתיערך ב-16.7.14 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

באירוע הגמר בוועידת MAD יציגו העולים לגמר את המצגות שלהם לחבר השופטים. באירוע זה יוכרזו שני זוכים שיקבלו כרטיס טיסה ללאס וגאס הכוללת אירוח במלון ל-5 לילות והשתתפות ב-Creative Conversation.

את הפרויקט יזמה הדס ליבר, נציגת LIA בישראל ויו"ר התחרות הישראלית. כיום מנהלת ליבר את מסלול הארט-דיירקשן של "הבצפר". בעברה הייתה סמנכ"לית קריאייטיב ב-JWT Israel ומנהלת קריאייטיב וארט-דיירקטורית במשרדי הפרסום הגדולים בארץ כגון באומן-בר-ריבנאי.

LIA - London International Awards היא אחת מתחרויות הקריאייטיב המובילות בעולם ומתקיימת בלאס וגאס. בשנים האחרונות מקיימת LIA תוך כדי התחרות את ה-Creative Conversation - סדנת קריאייטיב ייחודית, אליה מוזמנים אנשי קריאייטיב צעירים מכל העולם לסדנאות, הרצאות מבכירי תעשיית הפרסום הבינלאומית וצפייה בתהליך השיפוט עצמו.