הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA
איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יערכו זו השנה השנייה את תחרות Young Creatives, ואירוע הגמר שלה יתקיים בוועידת MAD של "גלובס"
ועוד מוועידת MAD: מי זכה בתחרות הקריאייטיב Young Creatives 2014 - יוזמה משותפת של איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס", "הבצפר" והדס ליבר?
הזוכים בתחרות Young Creative 2014 ייבחרו בוועידת MAD של "גלובס"
איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס" ו"הבצפר" ישיקו את תחרות Young creative 2014 ■ בסיום התחרות ייבחרו שני פרסומאים צעירים ויוכרזו במהלך ועידת MAD כזוכים בפרס – טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנת קריאייטיב
אירוע "פרוטפוליו נייט" ייערך ב-21 במאי בשיתוף-פעולה עם הארגון העולמי ADC
במסגרת שיתוף-הפעולה, מדי שנה יזכה הסטודנט המצטיין של "הבצפר" במלגה להכשרה מעשית בת 3 חודשים באחד מסניפי Y&R בעולם
התערוכה, שתוצג הערב בהאנגר 22 בנמל ת"א, תציג עבודות של בוגרי מסלול הקופירייטינג של "הבצפר" ב-3 מדיות שונות
התחרות אורגנה על-ידי בית-הספר לפרסום "הבצפר" וחברת לוקיישן
סגל השופטים יורכב מ-40 מנהלי קריאייטיב החברים באיגוד חברות הפרסום
חושבים ללמוד תואר בתקשורת? חישבו שוב ■ מנהלים בכירים בענף התקשורת מעידים כי הסיכוי של אחרון הכתבים במקומונים להתקבל לעבודה גבוה לאין שיעור מזה של מצטיין הדיקאן
הקמפיין, בהיקף של כ-100 אלף שקל, עולה תחת הסלוגן "אל תכלא את עצמך במקצוע משעמם" - רעיון של בוגרת "הבצפר", לירון ורדי
במסגרת זו יעברו הסטודנטים לתואר ראשון של המכללה הכשרה מקצועית הבנויה על מתודות לימוד של "הבצפר" המשלבות עבודה מעשית
הסרטון הוויראלי הוא חלק מפרויקט הסיום של סטודנטים במסלול הפקת פרסומות
עוד בענף יחסי הציבור: שלום תל-אביב יתקשר את ביקור הכורים הצ'יליאנים בישראל
ערב הצדעה לפרסום הישראלי בפריז חשף את התעשייה הישראלית לבכירים במשק הצרפתי