רגע של יהדות: משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב ערוץ 20

הערוץ היהודי-ישראלי יעלה לאוויר באמצע יולי בחבילות הבסיס של הוט ו-yes

רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום Lead קיבל את הטיפול בתקציב ההשקה של ערוץ 20 - ערוץ הטלוויזיה החדש שצפוי לעלות לאוויר באמצע חודש יולי.

הערוץ ישדר על אפיק 20 וימותג כערוץ יהודי-ישראלי שעוסק באופן אקטואלי בנושאים אלה, מתוך כוונה לשמש אלטרנטיבה לערוצי הברודקאסט 2 ו-10. הוא יחל את שידוריו ללא תשלום במסגרת חבילות הבסיס של הוט ו-yes, ופעילותו תהיה מבוססת על מכירת פרסומות.

טאלנטים יגישו תוכניות

במקביל להשקת הערוץ צפוי לעלות קמפיין שאמור לייצר מודעות לעלייתו ובידול לסוג השידורים שהערוץ מתיימר להציע לעומת המתחרים. ניסיון העבר מלמד כי ערוצי הטלוויזיה המסחריים האחרים לא יאפשרו להשתמש בהם, ולכן עיקר הקמפיין יתמקד באמצעי מדיה כגון שילוט חוצות רדיו ואינטרנט.

לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ומבעלי LEAD, "ערוץ 20 מציע אלטרנטיבה שונה וייחודית לערוצים המסחריים הקיימים ונותן מענה לצמא בקרב הציבור לטלוויזיה איכותית, נקייה ומאוזנת. אני מאמין כי הערוץ יעורר עניין רב בקרב הציבור ויביא משב רוח רענן לעולם המדיה הישראלי".

התוכניות שיופקו יהיו בכל הז'אנרים, ולצורך זה גויסו טאלנטים תקשורתיים מתחומים שונים. שרון גל אמור לחזור למסך עם תוכנית לילה כלכלית שתשודר במקביל לתוכניות הכלכליות של הערוצים האחרים.

צבי יחזקאלי יגיש תוכנית אירוח שבועית שתעסוק בקו שבין ישראליות ליהדות. שולי רנד יגיש תוכנית שבועית בה יפגוש מוזיקאים. לינוי בר-גפן ואטילה שומפלבי ינחו תכניות אקטואליה יומיות, וגיל קופטש יגיש תוכנית לייט-נייט בתחום דיגטל וגאדג'טים הקשורים לחיי היומיום של הציבור הדתי.