גרי יומאן יגיע לארץ כדי להשתתף בוועידת MAD 2014

זה למעלה מ-20 שנה שיומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, יוצר קמפיינים מצליחים לאאודי, BMW, קוקה-קולה ועוד

ועידת MAD  לוגו
ועידת MAD לוגו

גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, ישתתף בוועידת 2014 MAD, הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange. יומאן יעביר בוועידה את הרצאתו בנושא "הרעיונות שסוחפים מיליונים".

במסגרת תפקידו כמנהל קריאייטיב ראשי, יומאן מפקח על כל עבודת הקריאייטיב של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון. זה למעלה מ-20 שנה שהוא יוצר קמפיינים מצליחים למותגים ידועי-שם כמו אאודי, BMW, קסטרול, קוקה-קולה, Dove, Expedia, Kronenbourg1664, KFC, SABMiller ו-Virgin Atlantic.

יומאן עבד בעבר ב-TBWA Hunt Lascaris וב-Net#workBBDO, לפני שהקים סוכנות משלו - HarrisonHuman - שנרכשה על-ידי Ogilvy/WPP בשנת 2003. בנוסף הוא שימש כיו"ר South African Creative Circle.

במהלך השנים זכה יומאן ב-72 "פרסי אריות" בפסטיבל הפרסום בקאן, כולל בתחומי הסרטים, הסייבר, ה-Outdoor והרדיו.

ועידת 2014 MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

הוועידה תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם העשיר ויחשפו את החידושים בתחומם לבאי הוועידה.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס".

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן