סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים
גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"
כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"
גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי
זה למעלה מ-20 שנה שיומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, יוצר קמפיינים מצליחים לאאודי, BMW, קוקה-קולה ועוד
הקריאטיביות בשמים, הפרסומות מבריקות, הצרכנים מאמצים את המותג, ולקולגות לא נותר אלא לקנא
כשמתבוננים בעיתונים, מדהים לראות עד כמה השפעתו של אוגילבי ניכרת עד היום
התקציב ל-2011 יעמוד על כ-2 מיליון דולר וישמש למיצוב שוקולד מילקה ועוגיות קראפט כמתחרות במותגי עלית ואסם
בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו
הקיצוצים מיוחסים לירידות הנמשכות בהוצאות הפרסום ולמעבר של תקציבים לערוצים הדיגיטליים