הטיפ היומי: מניה שנמצאת בעמדה טובה לזינוק של 46%

במחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממליצים על מניית World Duty Free ב"קנייה", במחיר יעד של 13.3 אירו, המשקף פרמיה של כ-46% על מחיר השוק

חברת World Duty Free / צילום: רויטרס
חברת World Duty Free / צילום: רויטרס

חברת World Duty Free נסחרת בבורסה של איטליה (סימול: WDF:IM) לפי שווי של כ-2.3 מיליארד אירו. החברה מפעילה למעלה מ-500 חנויות דיוטי פרי, שממוקמות ב-102 שדות תעופה ב-21 מדינות - במערב אירופה, אמריקה, המזרח התיכון ואסיה. הרשת מפעילה מגוון רחב של חנויות, בהן חנויות קוסמטיקה, מזון, טבק ותכשיטים.

אנו מעדכנים את התחזיות שלנו בנוגע לתוצאות החברה, וממשיכים לראות אפסייד משמעותי במניותיה. להערכתנו, World Duty Free נמצאת בעמדה טובה ליהנות מהמשך הקונסולידציה בתעשייה שלה, בין אם כרוכשת ובין אם כיעד לרכישה. בעקבות הדיווח על רכישת חברת Nuance בידי Dufry ב-1.7 מיליארד דולר, אנחנו מאמינים שהקונסולידציה בתעשייה תואץ, וזאת על רקע סינרגיות גבוהות בתחום ההוצאות התפעוליות (OPEX) וברכש.

אף שאנחנו מעריכים שהחברה תמשיך להתמקד בהורדת המינוף שלה ב-2014, אנחנו סבורים גם שייצור המזומנים שלה מספק לה אפשרות, החל מ-2015, לרכוש שחקנים קטנים יותר בתחום ולהשיג עוד אפסייד. להערכתנו, World Duty Free תנסה להתרחב באופן לא אורגני בשוק המפוצל של קמעונאות התיירות, על מנת להשיג עוד יתרונות לגדול ולגוון את פעילותה.

לדעתנו, World Duty Free היא גם יעד אטרקטיבי לחברות המחפשות גישה לשוק קמעונאות התיירות באירופה. מעבר לזה, אנחנו מצפים לשיפור במגמות התעופה ככל שאנחנו מתקדמים בעונת הקיץ.

אנו מעדכנים מעט את התחזיות שלנו, על מנת לשקף תנודות בשערי החליפין וצפי לשולי רווח נמוכים מעט מאלה שחזינו קודם לכן. תחזית ה-EBITDA (רווח בנטרול מס, ריבית, פחת והפחתות) לשנים 2014-2015 יורדת ב-0.9% ו-3.3% בהתאמה.

מניית World Duty Free נסחרת במכפיל 13.7 לרווח הצפוי ב-2014 ובמכפיל EV/EBIT של 11.4. החברה מייצרת מזומנים בהיקף גבוה. מחיר היעד שלנו למניה מבוסס על מכפיל EV/EBIT של 14 לרווחי 2016. מחיר היעד שלנו לתקופה של 6 חודשים הוא 13.3 אירו, המשקף פרמיה של כ-46% על מחיר השוק. המלצתנו נותרת "קנייה".

מחלקת המחקר, גולדמן זאקס