נשיכה נוספת תוריד ללואיס סוארז כ-30% מהשכר שלו בברצלונה

לפי התקשורת באנגליה, המועדון הקטאלוני הכניס סעיף מיוחד בחוזה עם חלוץ הרכש מליברפול, לפיו חזרה על האקט תאפשר הטלת קנס גבוה

לואיס סוארז / צלם: רויטרס
לואיס סוארז / צלם: רויטרס

רקורד הנשיכות של לואיס סוארז, חלוצה החדש של ברצלונה, עלול לעלות לו ביוקר במידה ויחזור על הפעולה בעתיד: התקשורת האנגלית מפרסמת היום (א') כי במידה ויבצע שוב את האקט, שכרו השנתי ינוכה בכ-30%.

השחקן מאורוגוואי, שבמהלך משחק נבחרתו במונדיאל 2014 נשך את הבלם האיטלקי גיורגיו קייליני, צפוי להרוויח שכר של כ-10 מיליון ליש"ט לעונה בקאמפ נואו, על-פי השבועון "סאנדיי פיפל". נשיכה במדיה של הקבוצה הקטאלונית צפויה לגרור אחריה קנס שהמועדון יטיל עליו, בסך של כ-3 מיליון ליש"ט.

סוארז חתם בברצלונה על חוזה שיהפוך אותו לשחקן בעל השכר הרביעי בגובהו במועדון - אחרי ליונל מסי, ניימאר ואנדרס אינייסטה.

אגב, מה שעדיין לא ברור הוא סכום ההעברה שאותו שילמה ברצלונה לליברפול על מנת לקנות את החלוץ. בעוד בארסה טוענת כי רכשה את השחקן תמורת 61 מיליון ליש"ט (כ-77 מיליון אירו), הרי שבמועדון האנגלי מתעקשים כי העסקה נאמדת ב-75 מיליון ליש"ט (כ-94.5 מיליון אירו). כך או כך, סוארז הפך לשחקן השלישי הכי יקר בכל הזמנים - אחרי צמד שחקני ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו (נרכש תמורת 94 מיליון אירו) וגארת בייל (91-100 מיליון אירו).

כזכור, סוארז יאלץ להמתין לפחות עד חודש אוקטובר עד שיוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו בברצלונה, לאור הרחקה בת ארבעה חודשים מכל פעילות בכדורגל שספג מפיפ"א, בגין נשיכתו של קייליני. סוארז כבש בעונה האחרונה במדי ליברפול 31 שערי ליגה. הוא הגיע לליברפול מאייאקס ב-2011 עבור 21.5 מיליון ליש"ט, והוא עוזב למרות שרק בשנה שעברה הוארך חוזהו במועדון עד שנת 2018.