השר ארדן יוצא נגד השירות הלקוי של דואר ישראל

שר התקשורת: ראשי ערים ברחבי הארץ מוחים על השירות הלקוי בדואר, שבא לידי ביטוי בהמתנה ארוכה בסניפים, איבוד דברי דואר שאינם מגיעים ליעדם ועוד

דואר ישראל / צילום: תמר מצפי
דואר ישראל / צילום: תמר מצפי

ההתרחשויות סביב דואר ישראל אינן פוסקות לרגע, ונדמה כי המתיחויות סביב השליטה ועמדות הכוח בחברה רק הולכים ומתגברים. היום (א') הודיע שר התקשורת גלעד ארדן כי הוא מתכוון להיכנס לעובי הקורה בכל הקשור לניהול החברה, וזאת לנוכח מחדלים חמורים בניהולה, שבאים לידי ביטוי בתלונות רבות של ראשי ערים שמוחים על השירות הלקוי שמקבלים התושבים - בעיקר בזמני המתנה ארוכים מאד.

הבוקר פורסם בכלי התקשורת על כך שדירקטור בחברת דואר ישראל, חיים קליין, מחה נגד יו"ר החברה, חזי צאיג, לאחר שהאחרון לטענתו פועל נגד טובת החברה ועושה כל שביכולתו להדיח את המנכ"ל חיים אלמוזנינו.

צאיג הוא מינוי של ארדן, שמנהל מאבק מול מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות אורי יוגב, בשל התנגדותו למנות דירקטורים שבהם ארדן חפץ. לאחרונה אף שלח ארדן מכתב חמור ליוגב וטען כי התנגדותו למינוי דירקטורים מהווה פגיעה חמורה בסמכותו ובאחריותו לתפקוד הנהלת החברה.

וברקע כל הבוקה והמבולקה הזאת, מודיע היום ארדן במכתב ליו"ר החברה חזי צאיג כי אין בכוונתו לעבור בשתיקה על המחדלים שמתגלים לטענתו בניהול החברה. הוא צירף למכתב שורה של תלונות של ראשי ערים ברחבי הארץ, שמוחים על השירות הלקוי שבא לידי ביטוי בהמתנה ארוכה בסניפים, על איבוד של דברי דואר שאינם מגיעים ליעדם ועוד.

מדואר ישראל טרם נמסרה תגובה.