קשת מעבירה את אלון שטרוזמן ללוס אנג'לס

זאת כיוון שלחברה יש 8 פרויקטים פעילים בארה"ב ■ שטרוזמן, יו"ר קשת אינטרנשיונל, ישב עד עתה בלונדון, שם הקים את האופרציה הבינ"ל של הזכיינית

אלון שטרוזמן, יו"ר KI (קשת אינטרנשיונל), מעתיק את מקום מושבו ללוס אנג'לס - כך נודע ל"גלובס".

שטרוזמן, ראש היחידה הבינלאומית של קשת, ישב עד עתה בלונדון, משם הקים את האופרציה הבינלאומית של זכיינית ערוץ 2.

ההחלטה להעביר את כובד המשקל של החברה ללוס אנג'לס נובעת מהעובדה שלחברה יש 8 פרויקטים פעילים בארצות-הברית. הסניף באנגליה ימשיך בפעילותו הרגילה וינוהל על-ידי סמי נורמנד.

הסניף האמריקאי של קשת אינטרנשיונל שותף בהפקות כמו "הומלנד" (של רשת שואו טיים המבוססת על "חטופים"), "הכוכב הבא" (שזכתה לקבלת-פנים פושרת בלבד ברשת ABC, התוכנית "dig" (המופקת בימים אלה בעבור רשת USA), "שקופים" שתעלה ברשת FOX, וגרסה אמריקאית מתוכננת של רשת NBC לסדרה הישראלית "תא גורדין" של רון לשם ועמית כהן.

פרט לסניפים האמריקאי והבריטי - החולש על הפעילות באירופה, לקשת אינטרנשיונל יש נציגות גם באוסטרליה, שממנה מתנהלת הפעילות באסיה, ונציגות בקנדה.

בשבוע שעבר החליטה רשת RTL הגרמנית לבטל את הגרסה המקומית של "הכוכב הבא" בשל רייטינג מאכזב. בעקבותיה הודיעה ITV כי היא מוותרת על העלאת ריאליטי הכישרונות בבריטניה. גם הגרסה הרוסית לא הצליחה לשחזר את ההישגים שלהם זכתה התוכנית בפורטוגל ובברזיל, שם היא חודשה לעונה נוספת.