מניית היום: מזנקת בכ-11% בעקבות תמיכת המדען הראשי

המדען הראשי במשרד הכלכלה אישר לננו דיימנשן טכנולוגיות תמיכה בפרויקט הראשי של החברה לפיתוח מדפסת תלת-ממד, בהיקף של עד 3.7 מיליון שקל

חברת ננו דיימנשן טכנולוגיות, חברת-בת של זד.בי.איי (שתשנה את שמה לננו דיימנשן) דיווחה היום (ד') כי קיבלה מהמדען הראשי במשרד הכלכלה אישור לתמיכה בפרויקט הראשי של החברה לפיתוח מדפסת תלת-ממד, בהיקף של עד 3.7 מיליון שקל.

היקף תקציב תוכנית המו"פ כפי שאושר על-ידי המדען הינו עד 3.7 מיליון שקל, כאשר חלקו של המדען במימון הינו עד 50% מסך תקציב תכנית המו"פ.

לאחרונה הודיעה החברה כי חתמה על הסכם רישוי בלעדי עם יישום, החברה לפיתוח המחקר של האוניברסיטה העברית בירושלים, במסגרתו קיבלה החברה זכויות בלעדיות לשימוש בשיטה ייחודית לייצור ננו חלקיקי כסף לטובת ייצור דיו מוליך למעגלים אלקטרוניים מודפסים.

ננו דיימנשן הוקמה בשנת 2012 ועוסקת במחקר ופיתוח מדפסת תלת-ממד (3D) המדפיסה מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB), ופיתוח מוצרי דיו ננו-מוליך מבוססי ננוטכנולוגיה שהינם מוצרים משלימים ונלווים למדפסות תלת-ממד. החברה נוסדה על ידי ארבעה יזמים - שרון פימה, עמית דרור, סיימון פריד ודגי בן-נון, בעלי רקע בחברות דפוס מהמובילות בעולם ובחברות טכנולוגיה.

ננו דיימנשן משתמשת בטכנולוגיה חדשנית המשלבת בין 3 טכנולוגיות: הזרקת דיו (INKJET), הדפסת 3D וננוטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שימוש בדיו-המוליך לטובת הדפסת המוליכים על כרטיסי ה-PCB. תוך אינטגרציה של טכנולוגיות ננו דיימנשן מפתחת מדפסת תלת-ממד המדפיסה מעגל מודפס אלקטרוני (כרטיסי PCB) שבהתאם לצרכי המשתמש בו יכול להיות כרטיס PCB רב-שכבתי.