גט טקסי תתחיל להציב פרסומות על גג המוניות

בתמורה להצבת המתקן על גג המונית, תוותר גט טקסי לנהגים על דמי הקופסה בגובה כ-250 שקל לחודש שהיא גובה מהם כיום

 משולש גג גט טקסי / צילום: רונן בוידק
משולש גג גט טקסי / צילום: רונן בוידק

‏‎‎גט טקסי, שמפעילה אפליקציה להזמנת מוניות, החלה במהלך להצבת משולשים הנושאים פרסומות על גבי גג המוניות - כך נודע ל"גלובס".

המהלך יבוצע בשיתוף-פעולה עם חברת טקסי לייט, ובמסגרתו יופיע שילוט חוצות סטטי (לא דיגיטלי) על גבי המוניות. מי שתדאג להבאת המפרסמים היא טקסי לייט, שפועלת בתחום בשנים האחרונות.

לאור העובדה שהמוניות אינן בבעלות גט טקסי, החברה החלה לפנות ליותר מ-3,000 הנהגים שעובדים איתה כדי לברר אם ירצו להתקין את המשולש על גג המונית שלהם, בצמוד ל"כובע" הצהוב של המונית.

‏בתמורה להצבת המתקן על גג המונית, תוותר גט טקסי לנהגים על דמי הקופסה בגובה כ-250 שקל לחודש שהיא גובה מהם כיום. מדובר על סכום שגט טקסי גובה מהנהגים עבור מכשיר טאבלט שיושב במונית ולמעשה משמש כסדרן מוניות וירטואלי, ובבסיסו הטכנולוגיה של החברה שמנווטת את הנהג לנוסעים סמוכים שמחפשים מונית זמינה.

יש לציין כי דמי הטאבלט זינקו בכ-350% בחודש פברואר השנה, כשקודם לכן נגבו מהנהגים כ-50 שקל בחודש.

בגט טקסי טוענים כי הם לא אמורים לרשום הכנסות או לגזור קופון מהפרסומות שיופיעו על גבי המוניות שעובדות עם השירות של החברה, וכי כל ההכנסות מהפרסומות המסחריות יגיעו לידי טקסי לייט.

‏בגט טקסי אמרו כי המוצר הפרסומי יושק רק בעוד מספר שבועות ועדיין נמצא בדיונים, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי מספר נהגים כבר התקינו את משולשי הפרסום על גג המוניות שלהם, ואחרים צפויים לעשות זאת בשבוע הבא.