העיתון הבריטי "גארדיאן" העלה לאחרונה גרסה מחודשת לגרסת האתר שלו בארה"ב.
מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום. בין היתר יינתן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי.
המפרסמת הראשית באתר במהלך השקתו היא חברת הרכב ניסאן, שמקדמת את הרכב החשמלי שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.