אפליקציות שעונים חכמים וגוגל גלאס בבנק הפועלים

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים: "מטרתנו המרכזית היא לספק ללקוחותינו חוויה אחידה במגוון ערוצים המרחיבה את נקודות הממשק עם לקוחותינו"

בנק הפועלים מאמץ את טכנולוגיית המחשוב הלביש במטרה להעניק ללקוחותיו חוויית ניהול חשבון חדשנית, תוך חיבור בין העולם הפיננסי להתנהלות היום-יומית של הלקוח.

הבנק משיק בימים אלה שני שירותים חדשניים, העושים שימוש בטכנולוגיה הלבישה (Wearable Technology) ומותאמים לשעונים החכמים ו-Google Glass:

אפליקציית Poalim SmartWatch - אפליקציה לשעונים חכמים מבוססי אנדרואיד המאפשרת ללקוחות הבנק לצפות במבט מהיר ביתרת חשבונם העדכנית ובהוצאות הצפויות עד סוף החודש, והכל על גבי מסך השעון שעל פרק כף ידם, ומבלי להקליד את פרטי הזיהוי לחשבונם.

הבנק ירחיב בעתיד את אפליקציית השעון החכם לדגמים נוספים, כגון השעון החדש של חברת אפל (Apple Watch), עליו הכריזה החברה באחרונה, לאחר שיחל שיווקו בחנויות.

אפליקציה ל- Google Glass - משקפיים העושים שימוש בטכנולוגיית המציאות הרבודה ומופעלים באמצעות פקודות קוליות ותנועות. באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לצפות במצב החשבון, וכן למצוא את סניפי הבנק הקרובים ולנווט אליהם.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים: "מטרתנו המרכזית היא לספק ללקוחותינו חוויה אחידה במגוון ערוצים המרחיבה את נקודות הממשק עם לקוחותינו, וכך אנו עושים גם בהקשר של הטכנולוגיה הלבישה. לקוחותינו רגילים לפגוש את חשבון הבנק שלהם במגוון פלטפורמות - באתר הבנק במחשב, בטלפון ובאפליקציות שבסמארטפונים. כעת הם יוכלו לעשות זאת גם בשעון החכם שעל ידם ובאביזרים לבישים אחרים כמו משקפי גוגל".