בגידה ונקמה: למה הוצעה ביד2 מכונית לקסוס ב-31 שקל?

המודעה: "זו לא טעות, המחיר הוא 31, שזה כמה שאני ובעלי נשואים עד שגיליתי השבוע שהוא בוגד בי! אני מוכרת את האוטו שלו שהוא אוהב יותר מהמשפחה שלו, שיהיה לו 'שמח' כשיחזור מחו"ל" ■ ואז הגיע הטוויסט

בגידה ונקמה - עם טוויסט, זה מה שעולה ממודעה שפורסמה באתר המכירות הישראלי יד2 בימים האחרונים. באתר פורסמה מודעה שמציעה למכירה מכונית לקסוס נוצצת מודל 2014 - ב-31 שקל בלבד. על פניו זה נראה כמו טעות בהקלדה, אבל מסתבר כי מאחוריה עומד סיפור אחר לגמרי.

בתיאור הפריט מגיע ההסבר: "זו לא טעות, המחיר הוא 31, שזה כמה שאני ובעלי נשואים עד שגיליתי השבוע שהוא בוגד בי!", נכתב שם, "אני מוכרת את האוטו שלו שהוא אוהב יותר מהמשפחה שלו, שיהיה לו 'שמח' כשיחזור מחו"ל".

 המודעה ביד2/צילום: מסך
  המודעה ביד2/צילום: מסך

חושבים שזו נקמתה של אישה פגועה דרך המכונית של בעלה הבוגדני? אז זהו שכאן מגיע הטוויסט. גולש בשם ברק כספי לא יכול היה לוותר על כזאת מציאה מפתיעה, הוא התקשר למספר שרשום במודעה, ולאחר כמה ניסיונות ללא מענה - ענה לו קול של אישה.

ברגע שכספי הזכיר את הרכב המועמד למכירה, לדבריו, התפרצה עליו האישה בשטף של קללות. התברר - כך מתאר כספי בפוסט שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו - שלא הגבר הוא שבגד באשתו, אלא האישה היא שבגדה בבעלה. המודעה המפתה ביד2 הייתה דרכו של הגבר הנבגד לנקום באשתו - ולשלוח אליה המוני גולשים שיציפו את הטלפון שלה בבקשה לקנות את "רכב הבגידה" שלה.

כך התנהלה השיחה, לפי כספי (מתוך הפוסט שפרסם):

"גברת: הלו?
אני: ערב טוב, בקשר לרכב.
גברת: טפייייייייי ינעל &@*** יא בן &:(** דיייייי
אני: (חושב שהיא צועקת על חיית המחמד שלה) מה? לא הבנתי.
גברת: אל תתקשר יותר יא מזד*** כו**** ערס.
אני: גברת, זה בקשר ללקסוס, אקטואלי עוד? אני לא מבין אותך, את צועקת...
גברת: תשמע יא ילד ***, אני בגדתי בבעלי, הוא פרסם את המודעה שישגעו אותי, וזה מה שאתה עושה!! אם עוד פעם תתקשר, אני יתלונן על הטרדהההה יא בן של **** טפייי ***.
ברק: את יודעת מה??! אז טפיייי עלייך יא בת **** על מה שעשית לבעלך וטפייייי על בעלך ה****** הזה שהאכיל אותי סרטים שזכיתי בלוטו לכו שתיכם ל*** של האמא שלכם יא ***** ***!!!!!!!!!!!"...

כספי המאוכזב נאלץ לוותר על חלום הלקסוס ב-31 שקל שלו, אבל מספר שהוא פשוט התפוצץ מצחוק מכל הסיפור. "זה הזוי, יכול לקרות רק בישראל", הוא אומר בשיחה עם וואלה!טק, "הבעל יצא גדול מהחיים מבחינתי".

את האישה מהמודעה (שמה שמור במערכת) לא הצלחנו להשיג - ככל הנראה היא הפסיקה לענות לטלפונים אחרי גל המטרידנים שהציף אותה, אולי אף ניתקה את הקו.

המודעה עצמה הוסרה מאתר יד2, כך שאולי לא נדע לעולם מי באמת בגד במי, האם זה אמיתי או מתיחה ואולי חלמנו חלום.