הם הגיעו גם לחיפה: צפו ב-4 מצלמות מהירות חדשות בעיר

כמעט כל עמודי המצלמה החדשים מוצבים במקומות עמוסים בעמודים, שלטים ומכשולים או בקצה של ירידות שמונעות מהנהגים לראות אותם עד שהם מגיעים אליהם ממש ■ האם מדובר ב"כבישי דמים"? ממש - אבל ממש - לא

חדשות הרכב מצלמת מהירות בכניסה למנהרות הכרמל / צילום: דובי בן גדליהו
חדשות הרכב מצלמת מהירות בכניסה למנהרות הכרמל / צילום: דובי בן גדליהו

אחרי הפסקה ממושכת בהצבת מצלמות המהירות של מערכת א-3, חזר המשרד לביטחון פנים להציב מצלמות חדשות במרץ והפעם ניצבה על הכוונת העיר חיפה, שעד כה לא סבלה מ"מגיפת המצלמות".

לא פחות מ-4 מצלמות מהירות חדשות הוצבו בחיפה תוך ימים. מצלמה אחת הוצבה בכניסה הדרומית של העיר, על הגשר המוביל מכביש החוף למנהרות הכרמל. מצלמה נוספת הוצבה בלב העיר, ברחוב שמחה גולן, בצמוד לתחנת הדלק פז ולכיוון מנהרות הכרמל. עוד שתי מצלמות הוצבו צמות לצומת וולקן בקריות, ליד בתי הזיקוק, האחת לכיוון דרום והשנייה לכיוון צפון.

בכל המקרים חזרו מציבי המצלמות להרגלים הרעים שלהם: כמעט כל עמודי המצלמה החדשים מוצבים במקומות עמוסים בעמודים, שלטים ומכשולים או בקצה של ירידות שמונעות מהנהגים לראות אותם עד שהם מגיעים אליהם ממש.

והיכן בדיוק נמצא כאן אלמנט ההרתעה? למשטרה פתרונים. יתרה מכך - מדובר בכבישים הנחשבים בטוחים למדי, רחוקים מהתיאור של "כבישי דמים" שבגללם טענה המשטרה כי היא מציבה את המצלמות בכבישי ישראל.