גל נאור, בתו של יצחק תשובה: "לא הכל פה רע"

נאור, יו"ר אלעד ישראל מגורים והבת של יצחק תשובה, בראיון ל"ליידי גלובס": "אבא שלי אף פעם לא הונע מכסף או מהצורך לעשות עוד כסף" ■ "קיימת הבנה והערכה לתרומה החשובה של אנשי עסקים לכלכלה, לתעשייה ולחינוך"

גל נאור / צילום: אסנת רום
גל נאור / צילום: אסנת רום

"אני לא חושבת שיש באמת תופעה של 'שנאת עשירים', כמו שגורמים מסוימים מבקשים להציג. אני חושבת שקיימת הבנה והערכה לתרומה החשובה של אנשי עסקים לכלכלה, לתעשייה ולחינוך. תגליות הגז, לדוגמה, הן תולדה של חזון, יוזמה ואמונה שהכרחיים למדינה כמו שלנו" - כך אומרת גל נאור, יו"ר אלעד מגורים ובתו של יצחק תשובה, בראיון ל"ליידי גלובס".

"אבא שלי אף פעם לא הונע מכסף או מהצורך לעשות עוד כסף", ממשיכה נאור. "כל העשייה שלו נבעה מרצון להתפתח ולעשות. זה קשור ליצירה, וגם אני ככה. הכסף זה נאן אישיו אצלנו. הילדים שלי גדלו בניו-יורק, ונהנו מהאנונימיות שם. פה, כשגאיה חזרה יום אחד מבית-הספר עם עניינים של 'הנכדה של תשובה', הסברתי לה שזה פרט, וזה הכול".

בראיון מתייחסת נאור לבעיית יוקר המחיה ואומרת כי יש צורך ברפורמות, ויש להפסיק את "השיסוי החברתי של קבוצה אחת באחרת", תוך שהיא מוסיפה גם ש"לא הכול פה רע, ובזום-אאוט מדינת ישראל זה הסטארט-אפ הצעיר הכי מדהים שיש".

*** הכתבה המלאה - במגזין "ליידי גלובס" הנמכר בסטימצקי.