חדשות הרכב: עוד מצלמות מהירות חדשות - צפו במיקומים

צפו: עוד מצלמות מהירות חדשות במיקומים מכעיסים הוצבו לאחרונה באזור שהפך ל"ארץ המצלמות" ■ וגם: פורד מנחיתה בישראל מכונית היברידית מהמתקדמות בעולם

מצלמות מהירות, מצלמת מהירות, מצלמה / צלם: איל יצהר
מצלמות מהירות, מצלמת מהירות, מצלמה / צלם: איל יצהר

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: המהפכה הירוקה לא נעלמת מעיניי חברות הנפט שמשיבות מלחמה. בקרוב תציג מרצדס כמה דגמים עם הסיומת הספורטיבית אי א מגי במטרה להכפיל את רווחי החברה עד שנת 2017. תעשיית הרכב הסינית לוקחת את המושג העתקה אל הקצה, היום נהיה עם ספיישל מיוחד בשם "הסינים באים", בפינת הטמבון נהיה בין השאר עם שיא גינס חדש בניחוח רד בול, נהיה עם ניסן שמעבירה את דגם המקסימה מיפיפה שהוצג בתערוכת דטרויט השנה לפס הייצר כבר בשנת 2016, קאדילק ממשיכה בהתפתחות שלה עם עוד דגמים ועוד מנועים ונסיים עם מופע הדומינו של טיוטה.

העיר אשדוד סבלה לא מעט מנזקי מבצע צוק איתן ומהמשבר הכלכלי שליווה אותו. אבל, למישהו שם למעלה זה כנראה לא מספיק. החודש זכתה העיר לתואר המפוקפק "המקום מוכה המצלמות ביותר בישראל" לאחר ששתי מצלמות רמזור ומהירות חדשות הוצבו בה והעלו את מספר המצלמות הכולל ל-8.

שתי המצלמות הוצבו על רחוב הרצל, אחד הצירים הסואנים בעיר. האחת ממוקדמת בצומת עם שדרות ירושלים מדרום לצפון והשנייה, באותו כיוון, בצומת עם רחוב יהודה הלוי. אז אם המטרה היא להמשיך ולהקטין את המוטיבציה של תיירים להגיע לעיר, כנראה שהיא מושגת.

צפו בתוכנית המלאה...