מדיה קום תרכוש את המדיה עבור משרד הפרסום The Box

ההחלטה על ההתקשרות החדשה באה בהמשך לשינויים פרסונאליים בצמרת המשרד במסגרתם הוחלף המנכ"ל שי גורן בבועז פסקו

תקציבי המדיה של משרד הפרסוםThe Box עוברים לטיפול חברת המדיה "מדיה קום" מקבוצת אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס". ההחלטה על ההתקשרות החדשה באה בהמשך לשינויים פרסונאליים בצמרת המשרד במסגרתם הוחלף המנכ"ל שי גורן בבועז פסקו.

עם כניסתו לתפקיד החליט פסקו לערוך בדיקה לגבי הקבוצה שתרכוש עבורו את המדיה וקיבל הצעות מיוניברסל מקאן שרכשה עבור המשרד את המדיה עד עתה וממדיה קום, בראשות רן בר און. משרד הפרסום The Box פרסם מתחילת השנה בהיקף של 22 מיליון שקל במחירי מחירון. בשנה שעברה הוא פרסם בהיקף של 16.5 מיליון שקל.

יש להניח כי קודם לכניסתו של פסקו לתפקיד הייתה ההתקשרות עם יוניברסל מקאן כמעט מובנת מאליה שכן גורן, שניהל קודם לכן את המשרד, נמנה במשך שנים על ההנהלה הבכירה של מקאן. ל-The Box הוא הצטרף ב-2012 כשהקבוצה שעסקה עד אז בעיקר בתחומי הניו מדיה החליטה להרחיב פעילותה גם לפרסום מסורתי.

בשלבים הראשונים נראה היה כי הרומן עולה יפה - המשרד קיבל דריסת רגל בתקציבי צ'מפיון מוטורס וקיבל לידיו את המותג סיאט, עשה קמפיין נקודתי לקסטרו וכדומה, אבל נראה שהרומן עם גורן לא צלח והוא פרש מהמשרד לפני חודשים ספורים.

על כיסא המנכ"ל התיישב כאמור בועז פסקו שעיקר הקריירה שלו התהוותה בתחום הדיגיטל. את דרכו החל בגריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי ומשם עבר לחברת הדיגיטל נקסט אין.

קבוצת The Box החלה את דרכה כמתמחה בשילוב תוכן וטכנולוגיה על פני מגוון פלטפורמות, בעבור גופי שידור ומפרסמים. בהמשך חברה The Box לזכיינית ערוץ 2 קשת, והן הקימו יחד את חברת SCREENZ, שהציעה מוצרים נלווים לסדרות טלוויזיה והפקות שונות.

פסקו מסר בתגובה: "כחלק ממחויבותנו למתן הפתרונות היצירתיים והטובים ביותר ללקוחות המשרד, אנחנו עסוקים באופטימיזציה מתמדת של רכש המדיה. ההצעה האחרונה של מדיה קום התגלתה כאטרקטיבית ביותר עבור לקוחותינו ומכאן הבחירה.