הרשת החברתית: גלית גוטמן ויגאל אהובי בלילה מוטרף במוזיאון

מי הגיעו למפגש האישי עם האמן אנרי סאלה? ■ כיצד חגג אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', את חג החנוכה? ■ וכיצד שימחו טל ברודי ואולסי פרי את ילדי בית-החולים?

 יגאל אהובי וגלית גוטמן/  צלם: סטודיו לם וליץ
יגאל אהובי וגלית גוטמן/ צלם: סטודיו לם וליץ

לילה מוטרף במוזיאון

רגע לפני פתיחת התערוכה החדשה "בלי שמות, בלי כותרת" של אנרי סאלה, אחד האמנים הנחשבים כיום בעולם, זכו ידידי מוזיאון תל-אביב לאמנות, בו מוצגת התערוכה, להיפגש עם האמן הצרפתי.

הגיעו למפגש האישי בביתן הלנה רובינשטיין: עירית רפפורט, יו"רית אגודת ידידי המוזיאון, ובן זוגה גלן פרי; דובי שיף וזוגתו ד"ר אנה דומרב; רבקה סאקר, יו"רית סותבי'ס ישראל; יגאל אהובי וגלית גוטמן; עמי וליזיקה שגיא; ענת ועו"ד מוריאל מטלון, מבעלי גורניצקי ושות'; לזר וחמי פרוכטר, סגנית יו"ר ידידי המוזיאון; עורכי הדין דפנה ואמיר נחמד; יעל ובני ברץ, בעלי משרד עריכת דין בינלאומי; איציק אלשיל, יו"ר הליקון מיוזיק; מתי ברודו, בעלי קבוצת R2M; הגלריסטית, נעמי גבעון; סוזן לנדאו, מנכ"לית ואוצרת ראשית של המוזיאון; נועם סגל, אוצרת התערוכה; ואחרים.

 יגאל אהובי וגלית גוטמן/ צלם: סטודיו לם וליץ
  יגאל אהובי וגלית גוטמן/ צלם: סטודיו לם וליץ

מרוסיה באהבה

אמנם בזמן האחרון רוסיה מופיעה בתקשורת בהקשר של התמוטטות הרובל, אבל יש מוסדות רוסיים ששרדו משברים גדולים מזה, כמו למשל מוזיאון ההרמיטז' בסנט פטרסבורג, שחוגג בימים אלה 250 להיווסדו. המוזיאון שרד את תהפוכות השלטון ברוסיה, מהצאר ועד התמוטטות הקומוניזם, וזו סיבה מספיק טובה לחגיגה עבור קרן מוזיאון ההרמיטז' ישראל.

לאירוע שהתקיים אמש (ב') במוזיאון תל-אביב לאמנות הגיעו: ד"ר מיכאיל בוריסוביץ' פיוטרובסקי, מנהל מוזיאון ההרמיטז'; רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב; סוזן לנדאו, מנכ"לית והאוצרת הראשית של מוזיאון תל-אביב לאמנות; אמיר גרוס-כבירי, נשיא קרן מוזיאון ההרמיטז' בישראל; ג'יימס סניידר, מנכ"ל מוזיאון ישראל; משה פטרבורג; רותי וגבי לסט, יו"ר קבוצת דלק; רז פישמן, מנכ"ל ובעלי מלון אינדיגו; מרק שפס, יו"ר קרן מוזיאון ההרמיטג'; איש העסקים מני ויצמן; אינה בז'נובה, בעלי מגזין האמנות הבינלאומי THE ART NEWSPAPER; השחקן חיים טופול' שהדליק באירוע נר שישי של חנוכה; ואחרים.

אמיר גרוס כבירי ומני ויצמן /צלם: רפי דלויה
 אמיר גרוס כבירי ומני ויצמן /צלם: רפי דלויה

רותי וגבי לסט/ צלם: רפי דלויה
 רותי וגבי לסט/ צלם: רפי דלויה

מניה מחשמלת

האם חברת החשמל בדרך להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב? חברי הנהלת הבורסה: אמנון נויבך, היו"ר; יוסי ביינארט, המנכ"ל; וחברי הנהלה נוספים הגיעו אתמול לראשונה לתחנת הכוח "אורות רבין" בחדרה לפגישה עם ראשי חברת החשמל, שעובדיה הכריזו היום (ג') על שביתה.

מזה עשרות שנים שחברת החשמל מגייסת הון בשווקים הבינלאומיים על מנת לפתח את משק החשמל ולהחזיר חובות, וכעת היא פוזלת לגיוס הון גם בבורסה המקומית.

"אני מקווה ששני הארגונים ישתפו פעולה ולראשונה תונפק חברת החשמל גם בבורסה בישראל", אמר לראשי הבורסה אלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל.

נויבך אצר בתגובה: "הנפקה בישראל היא מהלך מבורך, ונשמח על מהלך שכזה".

עוד נכחו: אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל; ואורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל.

 אלי גליקמן, אמנון נויבך, יוסי ביינארט ויפתח רון טל / צלם: יוסי וייס חברת חשמל
  אלי גליקמן, אמנון נויבך, יוסי ביינארט ויפתח רון טל / צלם: יוסי וייס חברת חשמל

הסוד שלו

המיליארדר והפילנתרופ היהודי מורט מנדל, שעשה את הונו מברגים ואומים, נועד אתמול עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, והעניק לו את ספרו "הסוד טמון באנשים" - על ניהול ומנהיגות, כשהמוטו של הספר הוא "שביכולתו של אדם מצוין אחד לשנות את העולם".

עוד פגשו בנשיא: סטיבן הופמן, נשיא הפדרציה היהודית של קליבלנד; פרופ' יהודה ריינהרץ, נשיא קרן מנדל; ומשה ויגדור, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל.

חנוכה 1: יהלומנים וכדורסלנים משמחים

שמואל שניצר, נשיא בורסת היהלומים; מוטי בסר, מנכ"ל הבורסה; חזי בלום, סגן נשיא הבורסה; וחברי בורסה נוספים נדדו אתמול מבית-החולים לילדים דנה בתל-אביב לבית-החולים ספרא בתל-השומר, כדי להדליק נר שביעי של חנוכה עם הילדים המאושפזים.

התלוו אליהם שחקני עבר במכבי תל-אביב בכדורסל: טל ברודי, אולסי פרי ואמנון אבידן, שהעניקו לילדים צעיף וקפוצ'ון ממותגים מכבי תל-אביב.

אולסי פרי, שמואל שניצר וטל ברודי / צלם: קובי פוקס
 אולסי פרי, שמואל שניצר וטל ברודי / צלם: קובי פוקס

חנוכה 2: בשידור חי

אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', קיים את מצוות הדלקת נרות של חנוכה בשידור חי בתחנת הרדיו "90 אמצע הדרך". הדלקת הנרות הוקדשה הפעם לילדי עמותת "חיים", המסייעת לילדים חולי סרטן, בראשותו של היו"ר אבשלום כהן. לאורך יום השידורים התארחו ילדי העמותה בתחנה ונפגשו עם הזמר דודו אהרון.

 אברהם כהן, אלי אורגד ודודו אהרון/ צלם: משה שמה
  אברהם כהן, אלי אורגד ודודו אהרון/ צלם: משה שמה