חשד: העובד פוטר - ודקר את המנהל

עובד במפעל עוף הנגב בדרום, שפוטר לפני כשבוע, נעצר בחשד שתקף את המנהל ופצע אותו קשה ■ הפצוע הועבר לקבלת טיפול בבית-החולים סרוקה ■ עובדת במפעל: "אנחנו המומים, זה פשוט נורא ואיום"‎

קמה בתוך המפעל: עובד לשעבר במפעל "עוף הנגב" ליד אופקים הגיע הבוקר (א') למפעל על מנת להתעמת עם המנהל שפיטר אותו. תוך זמן קצר העימות הוביל לפציעתו של מנהל המפעל, שנפצע קשה בצווארו. החשוד במעשה נעצר והועבר לחקירה.

מבירור ראשוני עולה כי התוקף הוא עובד לשעבר במפעל, שפוטר לפני כשבוע. הוא תקף את מנהל המפעל, גבר כבן 55, והוביל לפציעה חמורה. טרם התברר סופית המניע לתקיפה, אך ההערכה היא כי מדובר בנקמה. צוותי מד"א ו"איחוד הצלה" שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לחדר הלם בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה, ועיכבה את העובד לשעבר לחקירה בתום סריקות שביצעה באזור. עובדת במפעל סיפרה לחדשות 2 Online: "זה פשוט נורא ואיום, אנחנו ממש המומים. לא מאמינים שזה קרה, כולם עכשיו עסוקים רק בזה. העובדים עודכנו בזה".

ישראל רובינשטיין, ראש סניף נגב ב'איחוד הצלה', סיפר: "חובשים מתנדבים ב'איחוד הצלה' הגיעו במהירות למפעל. הם מצאו אדם עם פציעת דקירה קשה מאוד וביצעו פעולות מצילות חיים לעצירת שטף הדם. לאחר מכן פונה האיש בהכרה לבית החולים".