תקציב הפרסום של מרפאות פרופורציה עובר ל-The Box

היקף התקציב של רשת המרפאות עומד על כ-4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

פרופורציה
פרופורציה

תקציב הפרסום של רשת מרפאות פרופורציה עוזב את משרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS - כך נודע ל"גלובס". התקציב יטופל במשרד הפרסום The Box.

רשת פרופורציה, העוסקת ברפואה אסתטית, היא אחת השחקניות הגדולות בתחום. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום שלה בשנה האחרונה עמד על כ-12 מיליון שקל במחירי מחירון, שהם כ-4 מיליון שקל במחירים ריאליים.

רשת פרופורציה ניהלה כמעט תמיד את תקציב הפרסום שלה במשרדי פרסום קטנים או בינוניים. בעבר טיפל בתקציב משרד הפרסום מאיו ושות, משם הוא עבר ב-2007 ל-JWT ישראל, ולפני כ-5 שנים הוא עבר ל-GPS.

רשת מרפאות פרופורציה נוסדה בשנת 1988, וכיום היא מפעילה 12 מרפאות בישראל וסניפים נוספים בחו"ל. נראה כי בכוונת הרשת להעמיק באופן משמעותי את פעילותה בתחום הדיגיטל.

לדברי גיא בר, מנהל השיווק של רשת מרפאות פרופורציה, "במסגרת היערכותנו להמשך הובלת תחום הרפואה האסתטית בשנים הבאות, חברנו ל-The Box, שהינו משרד פרסום חדשני המתמחה בתחום הדיגיטל. החיבור יעניק לנו את היכולת להתמקד בהעמקת היכולות בשיווק הדיגיטלי והמסורתי כאחד, כך שיתאימו לתוכניות האסטרטגיות של החברה ולצמיחה המתוכננת לשנים הקרובות".

קבוצת The Box החלה את דרכה כמתמחה בשילוב תוכן וטכנולוגיה על פני מגוון פלטפורמות, בעבור גופי שידור ומפרסמים. בשנים האחרונות הרחיבה הקבוצה את פעילותה גם לתחום הפרסום המסורתי. כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה התיישב על כיסא המנכ"ל בועז פסקו, שעיקר הקריירה שלו התהוותה בתחום הדיגיטל.

יוסי ארועטי מסר בתגובה כי הפרידה נעשתה ברוח טובה, והיא באה בין היתר כיוון שלאחר המיזוג עם דרורי-שלומי נוצר סוג של ניגוד אינטרסים בין תקציב רונית רפאל, שמטופל בדרורי, לבין תקציב רשת פרופורציה.