גלעד ארדן מכר את הווילה בסביון ויפרע את המשכנתא

היתרונות בבית הם היותו פינתי וגבוה טופוגרפית, וכמו כן הוא פונה למגרש בן דונם, ולכן פחות צמוד לבתים שכנים והפרטיות בו רבה ■ היכנסו וצפו בווילה שארדן מכר

גלעד ארדן / צילום: איל יצהר
גלעד ארדן / צילום: איל יצהר

שר הפנים גלעד ארדן מכר את הווילה בה הוא מתגורר ברחוב הדוכיפת בסביון. לפני שנתיים, בפרויקט מיוחד ב"גלובס" בו פרסמנו פרטים על הבתים בהם מתגוררים נבחרי הציבור בישראל, הוערך שווי הווילה בכ-7 מיליון שקל.

מקורביו של ארדן מספרים כי השיקולים למכירת הווילה הם כלכליים, שכן על הווילה רובצת משכנתא של כ-50% מערך הבית, ועם המכירה הוא יפרע את המשכנתא.

ארדן התגורר עד לפני מספר שנים ביישוב גני יהודה. הוא רכש לפני כמה שנים מגרש בשטח חצי דונם ברחוב הדוכיפת בסביון, במסגרת המבצע שהציעה חברת אפריקה ישראל שמכרה 292 מגרשים בני חצי דונם בבעלותה.

ב-2013 הסתיימה בניית הבית, ובני משפחת ארדן עברו להתגורר בו. מדובר בבית בנוי בשטח בנוי של כ-300 מ"ר, היתרונות בבית הם היותו פינתי וגבוה טופוגרפית. כמו כן הוא פונה למגרש בן דונם, ולכן פחות צמוד לבתים שכנים והפרטיות בו רבה.

בסביבתו של ארדן טוענים כי הוא מחפש לעבור לגור בדירה שכורה בבקעת אונו. ארדן רכש גם דירה ברמת-אביב בקבוצת רכישה, כאשר הבנייה אמורה להסתיים ב-2015. ארדן נטל משכנתא גם על הדירה הזו, כך שהוא היה צריך לבחור באיזה בית להתגורר - בסביון או ברמת-אביב.

מחר יתקיימו הפריימריז לליכוד לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ב-17 במארס.

הבית של גלעד ארדן / צילום: איל יצהר, תמר מצפי, עינת לברון, רפי קוץ
 הבית של גלעד ארדן / צילום: איל יצהר, תמר מצפי, עינת לברון, רפי קוץ