שבוע האימים של מאמני ליגת העל בכדורגל: גם אלון חרזי עזב את התפקיד

מאמן הפועל עכו הפך לשלישי בתוך שבוע מבין מאמני ליגת העל שנפרד מהכיסא, והרביעי בסך הכל העונה ■ כמה מאמנים עזבו בשלב זה בעונות קודמות?

עוד אחד לאוסף: גם אלון חרזי, מאמן הפועל עכו, הצטרף היום לרשימת מאמני הכדורגל בליגת העל שלא מצליחים לסיים את העונה במקום העבודה שלהם. שחקן העבר, שאשתקד שימש כמנהל המקצועי במועדון אותו הדריך יובל נעים, והשנה, לאחר עזיבת האחרון להפועל אשקלון, התמנה למאמן הראשי - הוביל את עכו, בתום 16 מחזורים, למקום האחרון בליגה עם 12 נקודות בלבד.

חרזי הוא מאמן ליגת העל השלישי שעוזב את תפקידו בשמונת הימים האחרונים (מלבד אלכסנדר סטנוייביץ' שהתפטר ממכבי חיפה, וחיים סילבס שפוטר מהפועל רעננה), והרביעי בסך הכל העונה (גיא לוי שאימן את בני סכנין משלים את הרשימה).

יש לציין כי לא מדובר על עונה יוצאת דופן מבחינת קצב חילופי המאמנים בליגת העל. אשתקד (2013/14), עד לתאריך המקביל - עזבה אותה כמות של מאמנים את התפקיד (רפי כהן, עירוני רמה"ש; משה סיני, מכבי פ"ת; אלי כהן, בית"ר ירושלים; דרור קשטן, בני יהודה).

ב-2012/13 הקצב היה "רצחני" אף יותר: עד ה-5 בינואר 2013 נפרדו מהמשרה שלהם חמישה מאמנים (ניסן יחזקאל מעירוני רמה"ש, גילי לנדאו מעירוני קרית שמונה, ראובן עטר ממכבי חיפה, פרדי דוד מהפועל ר"ג ושמעון הדרי מהפועל עכו).