ניב רסקין: "לא הייתי נוהג כלפי יורם ארבל כפי שהוא נהג כלפיי"

רסקין בראיון למגזין "פירמה": "לא אהבתי את השמחה לאיד הזאת. כולנו נזדקן, כולנו נהיה פחות חדים בשלב כזה או אחר של הקריירה שלנו"

ניב רסקין / צילום: גיא כושי ויריב פיין
ניב רסקין / צילום: גיא כושי ויריב פיין

"אני משדר לנהג המשאית בכביש הבקעה. הוא מי שאני רואה כשאני משדר. אני לא משדר בשביל הטוויטר ולא בשביל הפייסבוק, אלא לאותו נהג" - כך אומר המגיש ניב רסקין בראיון ל"פירמה".

בראיון מתייחס רסקין גם המשבצת שתפס ליורם ארבל בשידורי הספורט ואומר: "ארבל הוא גדול שדרי ישראל, אין ויכוח בכלל. גדלתי וראיתי את השידורים שלו, ולמדתי הרבה. מאוד לא אהבתי את העליהום שעשו עליו לאורך כל השנים, בשנים האחרונות נהיה ספורט לרדת עליו. כל שדר שעושה, לפעמים טועה. הוא עשה פה משהו, ואם היום הוא אולי פחות טוב, בואו ניתן לו כבוד. היום זה הוא, ומחר זה אני".

- ומה עם הכבוד לצופים?

"או.קיי. אבל הבן אדם נתן לך 40 שנה של שידורים בלתי נשכחים. הביקורת על ארבל גרמה לי לתחושה לא נעימה. הייתי הולך ברחוב, ואנשים היו אומרים לי 'נו, ראית אותו?'. לא אהבתי את השמחה לאיד הזאת. כולנו נזדקן, כולנו נהיה פחות חדים בשלב כזה או אחר של הקריירה שלנו".

- ואולי יש לך חלק בעובדה שהוא כבר לא משדר? תפסת את מקומו.

"לי יש חלק? אין לי שום חלק בזה. בכל הנוגע למה שהוא אמר על מערכת היחסים שלו איתי, זה היה לגיטימי בזמנו כשהגיע מנכ"ל לערוץ והחליט שהוא מחליף אותי. זה לא כתוב על שמי בטאבו. עם זאת, מבחינה קולגיאלית, אני לא הייתי נוהג כלפי ארבל כפי שהוא נהג כלפיי".

- מה הוא עשה?

"זה המשפט היחיד שאני אגיד".

*** הכתבה המלאה - במגזין "פירמה"