משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מאבד חלק מ"דור העתיד" במשרד: ל"גלובס" נודע כי סמנכ"ל הקריאייטיב אמיר אריאלי, מספר 2 בקריאייטיב במשרד לאחר נדב פרסמן, פרש מתפקידו. אריאלי פורש לטובת עבודה בגוגל ישראל, שם ישמש כמנהל קריאייטיב של יו-טיוב.
תפקידו של אריאלי יהיה בין היתר לנסות "ללמד" את משרדי הפרסום להשתמש בסט הכלים שמציעה גוגל באופן קריאטיבי.
פרישתו של אריאלי מגיעה חודשים אחדים בלבד לאחר שסומן רשמית כחלק מדור העתיד של באומן-בר-ריבנאי. זאת, על-ידי כך שקיבל תואר סמנכ"ל קריאייטיב, במקביל לקידומם של שני עובדים נוספים לתפקידי סמנכ"ל - שי ניסנבוים שמונה לסמנכ"ל אסטרטגיה, ושני שאול שמונה לסמנכ"ל לקוחות.
אריאלי החל את הקריירה שלו בתחום הפרסום בבאומן, אבל משם עבר למספר תחנות מחוץ למשרד. ברזומה שלו נמצאים תפקידי מנהל קריאייטיב באדלר-חומסקי וסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון-גולדמן. בסופו של דבר שב אריאלי לבאומן כמנהל קריאייטיב.
בבאומן יש כיום 4 מנהלי קריאייטיב, ומינויו של אריאלי לסמנכ"ל הכפיף אותם בעבודה השוטפת אליו, כשהוא כפוף לפרסמן, מנהל הקריאייטיב הראשי. פרסמן עצמו עשה דרך דומה, כאשר סומן כדור העתיד בתקופת כהונתו של יורם לוי, ואכן הפך פרסמן למספר 1 עם השנים.
בבאומן אישרו את הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.