תקציב הפרסום של גט טקסי עובר לגיתם BBDO

החברה נערכת להגדלה משמעותית של תקציב הפרסום, שיעמוד מעתה על כ-15 מיליון שקל

גט טקסי / צילום: רונן בוידק
גט טקסי / צילום: רונן בוידק

אחרי 3 שנים של חדירה שקטה, חברת גט טקסי נערכת למהלך שיווקי רחב-היקף. ל"גלובס" נודע כי כחלק מהמהלך נפרדת גט טקסי ממשרד הפרסום בורודה-קפלן שליווה אותה בשנה האחרונה, ומפקידה את תקציב הפרסום שלה בידי גיתם BBDO. קבוצת BBDO בעולם אחראית על הייעוץ האסטרטגי של גט טקסי, ולאחר סדרת פגישות עם מנהלי המשרד בארץ הוחלט להעביר להם את תקציב הפרסום המקומי.

השינוי הצפוי בקו התקשורתי כולל מעבר מפעילות טקטית, כפי שהיה עד עתה, פעילות שעיקר מטרתה הייתה גיוס נהגים - לפעילות אסטרטגית שמטרתה הגברת ביקושים. כפועל יוצא מזה צפויה לגדול באופן משמעותי גם ההשקעה בפרסום, שתעמוד על-פי דיווחים על כ-15 מיליון שקל ותכלול גם פעילות תקשורתית מסיבית בטלוויזיה - מדיה שעד עתה לא היוותה חלק מהתמהיל הפרסומי של גט טקסי.

עמית לבני, מנכ"ל משותף בגיתם BBDO, אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני עוקב בהתפעלות מזה מספר שנים אחר סיפור ההצלחה של גט טקסי. זו לא סתם אפליקציה מגניבה. זוהי מהפכה אמיתית המייצרת ערך מוסף דרמטי לצרכנים, נהגים וחברות כאחד".

לדבריו, גט טקסי מתעתדים לצאת במהלכים גדולים של פנייה לציבור הרחב לצורך הגדלת ביקושים: "לאחר 3 שנות פעילות, החברה מחזיקה 20% משוק המוניות. זה נתון שהגיעו אליו בעיקר על-ידי 'גרילה של סטארט-אפ', אבל כדי לגדול באופן משמעותי וכדי להפוך לשחקן גדול ויציב, צריך לפעול בצורות שיווק אחרות. הפעילות הפרסומית של גט טקסי צפויה להתמקד בהרחבת המודעות והביקושים לשירותי החברה, בגיוס נהגים ובהתרחבות לתחומי פעולה נוספים".

התרחבה לערים בחו"ל

גט טקסי נוסדה בישראל בשנת 2010 על-ידי שחר וייסר ורועי מור, ושינתה בתוך זמן קצר את מודל ההפעלה של צריכת מוניות - זאת באמצעות אפליקציית ההזמנות בסמארטפון ויצירת סטנדרט שירות שונה מזה שהיה מקובל עד אז בארץ. השירות בארץ הושק במקביל לערים נוספות בעולם, בהן מוסקבה, לונדון וניו-יורק.

מארק און, מנכ"ל גט טקסי ישראל, אומר כי לחברה תוכניות התרחבות עסקית רבות בתחום הלבה ובתחומים עסקיים נוספים.

"החזון שלנו הוא לשנות ולשדרג את האופן שבו אנשים מתניידים בסביבה האורבנית. בגיתם BBDO מצאנו שותפים המבינים היטב את חזון החברה וצרכיה, ופועלים ביריעה רחבה של פתרונות אסטרטגיים, תקשורתיים ופרסומיים, אשר יסייעו לגט טקסי לממש את מטרותיה".