בכירי ענף הנדל"ן יציגו: הציפיות שלנו מהממשלה החדשה

עוד במסגרת מושב הדיון "משבר הדיור עדיין כאן" - יסכמו את השנה האחרונה, יציגו את ההתפתחויות הצפויות בענףוייחשפו אנשי השנה 2015

רון חולדאי, אלדד פרשר ואלפרד אקירוב / צילום: תמר מצפי ואיל יצהר
רון חולדאי, אלדד פרשר ואלפרד אקירוב / צילום: תמר מצפי ואיל יצהר

ענף הנדל"ן מספק כותרות מדי יום. קצב הבנייה בשיא, ממשלת ישראל מתהדרת בשיא שיווקי קרקעות, נושא הדיור והוזלתו עמד במוקד הטיפול של הממשלה הקודמת - ואף על פי כן, מחירי הדירות ממשיכים עדיין לעלות. כיצד אם כן מתמודדים בכל-זאת עם מצוקת הדיור ועם רמת מחירים שלא מתאימה למרבית הישראלים?

שאלה מרכזית זו תעלה לדיון, בין היתר, במסגרת מושב הדיון "משבר הדיור עדיין כאן", שייערך במסגרת פסגת הנדל"ן, ועידת ישראל לנדל"ן ולתשתיות של "גלובס", בשיתוף בנק מזרחי טפחות. בכירי הענף יציגו את נקודת מבטם ויגלו מה הם מצפים מהממשלה שתקום, מה הן ההתפתחויות הצפויות בענף, מה היו ההתפתחויות בשנה החולפת, ידברו על שיטות המימון ליזמים ועוד. יצוין, כי במושב זה ייחשפו גם "אנשי השנה" בנדל"ן 2015.

ישתתפו: רון חולדאי, ראש העיר תל-אביב-יפו; אלדד פרשר, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות; אלפרד אקירוב, יו"ר אלרוב; אורן הוד, מנכ"ל אפריקה-ישראל מגורים; רו"ח שחר זיו, שותף-מנהל, BDO-זיו-האפט ועו"ד-ד"ר יצחק לקס, יו"ר מועצת המנהלים, עמידר. מנחה: דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס".

פסגת הנדל"ן היא הוועידה הגדולה בישראל בתחום הנדל"ן, ומהווה מקום מפגש מרכזי של מקבלי החלטות, אנשי עסקים, אנשי המקצוע, אנשי ממשל ובכירי המשק. לקראת הבחירות, תציג הוועידה את פתרונות הדיור השונים שמציעות הסיעות המתמודדות לכנסת, ויוצגו המצעים הכלכליים לדיור ולתשתיות בישראל. הוועידה תיערך ביום שני, 23 בפברואר 2015, וישתתפו בה בכירים מענף הנדל"ן, ובהם יזמים, חברות קבלניות, מהנדסים, אדריכלים, שמאים, מתווכים, עורכי-דין, רואי-חשבון, משקיעים ועוד.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

5988*