קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת זה השבוע השני ברציפות הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא לומדת כיצד להפעיל מחשב. שיעורי האהדה לפרסומת מרשימים במיוחד וגבוהים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.6%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת זה השבוע השני ברציפות הפרסומת של חברת התקשורת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראים יהודה הלוי וכוכבי "עספור" כשהם מדברים על שירות ה-VOD של החברה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%.

משקיעים במסלול הטכנולוגי

קמפיין משרד החינוך למסלול הטכנולוגי המקצועי, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת הוט, עם השקעה דומה שעמדה על כ-1.3 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הקמפיין של משרד החינוך למסלול הטכנולוגי המקצועי נכנס למדד זה השבוע השני ברציפות, וזאת בשל השקעה תקציבית גבוהה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 513 (לעומת 533 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.3 מיליון דולר (לעומת כ-38.6 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

זכורות
 זכורות