רייטינג: 1.2 מיליון צופים במוצ"ש ב"המירוץ למיליון" של רשת

שני משדרי "המירוץ למיליון" גברו על גמר "הכוכב הבא" של קשת מבחינת כמות הצופים, אך "הכוכב הבא" מוביל את הטבלה השבועית בנתח הצפייה

"המירוץ למיליון" הולכת ומתחזקת ככל שמשתתפיה מתמעטים. השבוע הגיעה פרק התוכנית של זכיינית ערוץ 2 רשת, ששודר במוצאי שבת, לרייטינג של 36% במשקי-בית יהודיים ובסך-הכול 1.164 מיליון צופים.

שני משדרי "המירוץ למיליון", גם זה ששודר ביום רביעי, גברו על גמר "הכוכב הבא" של קשת ששודר השבוע, אשר הצליח למשוך בסך-הכול 1.045 מיליון צופים ולעמוד על נתון של 32.8% צפייה.

עם זאת, בנתח צפייה "הכוכב הבא" מובילה את הטבלה השבועית ומתקרבת יותר מכל תוכנית אחרת למחצית מכלל הצופים בזמן שידורה. עדיין, "הכוכב הבא" רושמת נתון גמר נמוך מזה של העונה הראשונה.

חוזקו של המותג "המירוץ למיליון" אינו ניתן לערעור, ופרט לו מכניסה רשת גם את "המערכת" של מיקי חיימוביץ', ששומרת על נתונים חזקים ועומדת על 24.7% צפייה, ואף גוברת על "עובדה" של קשת במספר הצופים - 741 אלף מול 694 אלף צופים לתוכניתה של אילנה דיין.

בכל הקשור לאחוז הצפייה במשקי-בית יהודיים, "עובדה" היא תוכנית התחקירים המובילה היום בישראל, ובסך-הכול מצליחה קשת להכניס 5 מותגים לרשימת 10 התוכניות הנצפות של השבוע החולף, כשהיא מציגה תמהיל של ריאליטי, סאטירה, תחקיר ומגזין.

"ארץ נהדרת" הוותיקה היא המותג החזק של קשת עם 33.7% צפייה השבוע, ו"אנשים - בחירות אישיות" נהנית אף היא מנתונים גבוהים יחסית לז'אנר.

בערוץ 1 רושמים שבוע מוצלח, כאשר מהדורת "מבט" רשמה את ממוצע הצפייה הגבוה ביותר מאז הצטרפותו של יעקב אילון - 7.3% צפייה וקרוב לרבע מיליון צופים מדי ערב. מדובר בעלייה ממוצעת של 50% בממוצע המהדורה לעומת התקופה המקבילה אשתקד (אם כי אז שודרה חצי שעה בלבד).

בשבוע של סופה והיצמדות למהדורות החדשות, גם מהדורות הערוצים המסחריים רושמות נתונים נאים, כשהמהדורה המרכזית של חדשות 2 מגיעה ל-25.6%, ואילו זו של חדשות 10 רושמת ממוצע של 12% - עלייה של 21 אחוזים מהתקופה המקבילה ב-2014.

"הכול שפיט", תוכנית הסאטירה של ערוץ 1, מתחזקת מעט אבל לא מספיק, עם 3.7% בשידורה הראשון. בערוץ 10, "שי בשישי" עם שי שטרן רושמת שיא - 11.3% צפייה.

התוכנית הנצפית ביותר של ערוץ 10 השבוע היא המשדר של אור הלר על המסתערבים, שמשך 424 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

רייטינג 22.2.15
 רייטינג 22.2.15