לראשונה מזה 7 שנים: אבי לוזון עומד לדין בהתאחדות לכדורגל

בדוח השופט ממשחקה של מכבי פ"ת נגד בית"ר ירושלים, נטען כי אמר לקוון: "אתה כל הזמן דופק אותנו" ■ לא עמד לדין מאז פרשת הקללות נגד שופט הנוער שירן זילברמן

אבי לוזון / צלם: שלומי יוסף
אבי לוזון / צלם: שלומי יוסף

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, יחזור לבקר בבית הדין של המוסד שבראשו עמד, עד אשר הוחלף בתפקיד על-ידי עופר עיני: ההתאחדות הודיעה היום (ב') כי לוזון יועמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת במהלך המשחק שהתקיים אמש בין מכבי פ"ת לבית"ר ירושלים.

על-פי דוח השופט אלי חכמון, "עם רדת צוות השיפוט לחדר השופטים ניגש מר לוזון אבי וצעק על עוזר השופט דני קרסיקוב, 'פנדל מול העיניים שלך ואתה יכול לעזור לו". כמו כן המשיך בצעקות "מתחילת העונה פנדל אחד לא נתתם לנו, קרסיקוב אתה כל הזמן דופק אותנו".

למרות שלוזון אינו מחזיק בתפקיד רשמי במכבי פ"ת, הוא יועמד לדין מתוקף היותו חבר ההנהלה הנוכחית של ההתאחדות לכדורגל. זוהי הפעם השנייה בה לוזון עומד לדין מאז שנכנס לתפקידים בכירים בהתאחדות: הפעם הקודמת התרחשה ב-2008, אז טען השופט שירן זילברמן כי לוזון קרא לעברו במהלך משחק נוער של מכבי פ"ת "זבל, אפס". בית הדין החליט לזכות את לוזון מחמת הספק.

בעקבות המחזור האחרון בליגת העל, יעמדו לדין גם מכבי ת"א (התפרעות אוהדים), ניקולה מיטרוביץ' ממכבי ת"א (העלבת שופט), בית"ר ירושלים (התנהגות בלתי הולמת של קהל), מכבי נתניה (התנהגות בלתי הולמת של קהל).