חברת RR מדיה הישראלית, המספקת שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם, רשמה בשנת 2014 הכנסות שיא של 131 מיליון דולר - גידול של 8% בהשוואה ל-2013.
מהדוחות הרבעוניים והשנתיים שפרסמה RR מדיה עולה כי הרווח הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון הרביעי ב-1.7 מיליון דולר לעומת 2.4 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2013, צבר ההזמנות נותר על 86 מיליון דולר, וההכנסות עלו ב-1% ל-33 מיליון דולר. ה-EBITDA עמד על 4.3 מיליון דולר.
עבור שנת 2015 צופה החברה הכנסות בטווח שבין 135.2-139.2 מיליון דולר, המשקף צמיחה של 3%-6% לעומת 2014. החברה צופה שיפור ברווח הגולמי והתפעולי, ומכוונת ל- EBITDA מתואם בטווח של 19.5-20.5 מיליון דולר, המשקף צמיחה של 14%-20% ב-EBITDA המתואם.
בהתאם למדיניות הדיבידנד הקבועה של החברה, הכריזה מועצת המנהלים על דיבידנד מזומן של 7 סנט למניה, ובסכום כולל של 1.2 מיליון דולר, המהווה תשואת דיבידנד של 3.9%. הדיבידנד ישולם ב-25 במרץ 2015 לכל בעלי המניות של החברה נכון לסגירת יום המסחר בנאסד"ק ב-9 במרץ 2015. בנוסף, כפי שדווח ב-23 לאוקטובר 2014, מועצת המנהלים אישרה תוכנית רכישת מניות רגילות עד סך של 5 מיליון דולר.
"פתרנו את נושא ניצול קיבולת הלוויין ברשת הגלובלית שלנו, חזרנו לשיעורי רווחיות היסטוריים בסוף השנה, והבאנו את שיעורי הרווחיות בשרותי ניהול תוכן והפצה לגבהים חדשים. שיפורים אלה מאפשרים לנו לעקוף את תחזיות הרווחיות של השוק עבור הרבעון ולהציג שנה איתנה נוספת", אמר המנכ"ל אבי כהן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.