נטפליקס: אמנם אין פרסומות - אבל אין בעיה עם תוכן שיווקי

מותגי הבירה סטלה ארטואה ובאדוויזר יופיעו בעונה החדשה של "בית הקלפים" המשודרת באתר

אתר נטפליקס מתגאה בכך שהוא אינו משדר פרסומות בסדרות או בסרטים המשודרים באתר, אבל מסתבר שאין לו שום בעיה עם תוכן שיווקי. לא מעט מוצרים מסחריים מצאו את דרכם לתוכן של הסדרות המקוריות המשודרות באתר.

יצרנית המשקאות Anheuser Busch חתמה על הסכם שלפיו היא תהיה מותג הבירה היחיד שיופיע בעונה החדשה של "בית הקלפים", אשר עלתה לאוויר בשבוע האחרון. מותגי הבירה של היצרנית, סטלה ארטואה ובאדוויזר, יופיעו בסצנות שונות בסדרה.

לדברי החברה, היא לא שילמה עבור התוכן השיווקי, אך היא תספק מוצרים שישמשו את הסדרה.

בעסקה נוספת, סמסונג סיפקה את המכשירים הסלולריים שמככבים בתוכנית, אך במקרה זה לא ברור אם מדובר בתשלום או רק באספקת המכשירים.

מותגים נוספים שמופיעים בפרומו של העונה החדשה הם קוקה-קולה, אפל ומותג המים Fiji. לא נמסרו פרטים לגבי הקשרים העסקיים בין הצדדים.

גורם בכיר בחברת Anheuser Busch הסביר, כי המעורבות של יצרנית המשקאות מתחילה משלב התסריטים: "אתה מקבל גישה לסרטים וסדרות ורואה איך ואיפה כדאי להשתלב. אנחנו כבר למודי ניסיון לגבי המקומות שבהם זה יכול לתרום למותג. צריכה להיות סינרגיה בין המותג לבין התוכן ושכולם ירוויחו מהחיבור.

"לנטפליקס אין הרבה עמדה בנושא הזה, הדברים נסגרים מול ההפקה וצוות התוכנית, ולא עובר פה כסף".