יורם אריס צפוי להתמנות למנכ"ל חברת השילוט רפיד

צפוי להחליף בתפקיד את יוסי ירקוני, המנהל את החברה בשנתיים האחרונות

איש המדיה יורם אריס צפוי להתמנות לתפקיד מנכ"ל חברת השילוט רפיד - כך נודע ל"גלובס". אריס יחליף בתפקיד את יוסי ירקוני, המנהל את החברה בשנתיים האחרונות.

אריס הוא איש מדיה ותיק שנגע במספר לא מבוטל של תחומים בענף הפרסום והמדיה. בין היתר הוא החזיק במשרד פרסום בבאר-שבע, היה זכיין של פרסום על גבי אוטובוסים בדרום, החזיק בשורה של תפקידים בעיתונות המקומית, בהם המשנה למנכ"ל "מעריב", ולפני 5 שנים הצטרף כמשנה למנכ"ל בחברת מדיה קום.

רפיד ויז'ן היא אחת מחברות פרסום החוצות הגדולות בישראל. החברה, שהוקמה בשנת 1989, נמצאת בבעלות ציבורית ונשלטת על-ידי חברת הכשרת היישוב.

ירקוני הצטרף לחברת רפיד כמנכ"ל בסוף שנת 2013, לאחר היעדרות של מספר שנים מענף הפרסום והמדיה. הוא רחוק מלהיות איש פרסום ומדיה קלאסי, ואת תחילת הקריירה שלו עשה בענף הבנקאות, כאשר עד כניסתו לענף הפרסום שימש כסמנכ"ל שיווק בבנק המזרחי.

באמצע שנות ה-2000 הוא הצטרף למשרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, על מנת להחליף את המנכ"ל המיתולוגי עמוס טל-שיר. המשרד כבר היה במגמת ירידה, וירקוני אמור היה לנסות להציל את הספינה הטובעת.

לתקופה מסוימת נראה היה כי מצבו של המשרד משתפר מעט, אך לא באופן שסיפק את בעלי המניות הצרפתיים. בפובליסיס העולמית הבינו כי נדרשים צעדים משמעותיים יותר כדי להציל את המשרד, וכך הוקמה קבוצת אחזקות, שכללה את כל הגורמים המקומיים שהשתייכו לקבוצה הבינלאומית באותה תקופה.

במסגרת המהלך מינו את יאיר גלר ומשה נסיס לתפקידי היו"ר. לאחר 3 שנים בתפקיד עזב ירקוני את המשרד ויצא מענף הפרסום.

התחנה הבאה שלו הייתה הקמת חברת דיגימו, העוסקת בתחום התשלומים בסלולר, שאותה הקים וניהל, ושם גם נולד החיבור עם רפיד, שבחנה אספקטים שונים של פעילות דיגיטלית.

אריס מסר בתגובה: "אין לי שום הסכם עם שום חברה. אולי אלך לדרך עצמאית כמו בעבר, או שאצטרף לאחת מחברות המדיה".

תגובת ירקוני לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.