רנואר משיקה אתר קניות לרשת Twentyfourseven

סמנכ"ל השיווק מישל תמיר: "באתר רנואר אנחנו מוכרים בהיקף דומה לזה של סניף פיזי בגודל בינוני"

חצי שנה אחרי שהשיקה אתר מכירות אונליין, חברת רנואר השיקה אתמול (ב') אתר מכירות מקוון גם לתת-הרשת לצעירות, Twentyfourseven.

האתר מבוסס על הפלטפורמה הטכנולוגית של אתר רנואר, אך העיצוב וחוויית המשתמש שונה מהאתר של החברה-האם, וזאת לאור ההבדל בקהל היעד של רשת האופנה, שפונה לבנות 16-25 ושפועלת בישראל מאז 2007.

"ההתבססות על השלד הטכנולוגי של רנואר איפשר לנו להשיק מהר יחסית את האתר החדש של Twentyfourseven ומדגיש עוד יותר את הכוונות של החברה בתחום האונליין", אומר מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של רנואר.

עם קילומטראז' קצר יחסית של כחצי שנה באוויר, תמיר מציין כי מכירות האתר של רנואר עקפו כבר מכירות של סניף פיזי ממוצע של רשת רנואר, ואפשר כבר להשוות אותן לסניף בינוני.

"לאורך זמן אני מאמין שהרווחיות באונליין תהיה יותר גבוהה מהסניפים עצמם, אבל אנחנו נמצאים בשלב שבו ההשקעות עדיין לא קטנות, בעיקר בכל מה שקשור לקידום האתר ורכישת לקוחות חדשים", אומר תמיר. "ממה שלמדנו בחודשים שבהם אתר הקניות של רנואר נמצא באוויר, לקהל נשי יותר קל לאמץ קניות אופנה באונליין, ולכן אנחנו מאמינים שהאתר של Twentyfourseven, שפונה לקהל שכזה, יכול לתפוס בקצב יותר מהיר מזה של רנואר".

השקעה פרסומית ניכרת

לפני כשבועיים הריצה רנואר באתר ynet את קמפיין הדיגיטל הפרסומי היקר ביותר בישראל, כדי לקדם את האתר החדש. כפי שנחשף ב"גלובס", הקמפיין הציג פרסומת וידיאו בהיקף של מיליון שקל למשך שבוע בעמוד הבית של ynet.

"הקמפיין תרם תרומה מאוד יפה למודעות שבכלל רנואר נמצאת באונליין, כי קודם לכן הייתה השקה רכה. במהלך הקמפיין התוצאות של האתר היו פנומנליות", מסביר תמיר.

האתר החדש של Twentyfourseven יציע לגולשים תנאים דומים לאלה שמציע אתר רנואר: שליח עד הבית חינם ברכישה מעל סכום 299 שקל, 15 שקל לשליח מתחת לסכום זה או איסוף חינם מהסניפים.

בנוסף, ניתן לבצע החלפות והחזרות בסניפים ולקבל החזר כספי מלא עד 21 יום מיום הקנייה. בהמשך, ניתן יהיה לקבל את המשלוח בדואר ישראל, באמצעות מערך ההפצה של חברת boxit ועוד.