צ'ק פוינט משיקה פתרון חדש נגד חדירת תוכנות זדוניות

דורית דור, סגנית נשיא למוצרים בצ'ק פוינט: "עם Threat Extraction, ארגונים יכולים להגן על הרשתות שלהם בעזרת טכנולוגיה רדיקלית שמספקת 100% קבצים בטוחים באופן מיידי"

גיל שויד / צלם: תמר מצפי
גיל שויד / צלם: תמר מצפי

חברת אבטחת האינטרנט והמידע צ'ק פוינט משיקה פתרון חדש, Threat Extraction, שנועד לנטרל סיכון של תוכנות זדוניות בזמן קצר במיוחד.

בעוד שאנטי-וירוסים מתמודדים עם וירוסים ידועים, מערכות אחרות מצליחות לאתר גם וירוסים חדשים, אך ההצלחה אינה של 100% והקצב הוא איטי. לפי מחקר של צ'ק פוינט, ב-84% מהחברות נרשמו בשנת 2013 הורדות של קבצים שכללו תוכנות זדוניות.

הפתרון החדש "מפרק לגורמים" את קבצי האופיס וה-PDF שנשלחים, ובונה אותם מחדש רק עם האלמנטים הבטוחים בלבד. למעשה, המערכת מסירה מראש את האובייקטים בהם שעלולים לשמש תוכנות זדוניות.

בצ'ק פוינט מציינים שבאופן כזה, ניתן להגיע ל-100% קבצים בטוחים במהירות שיא של כשנייה. במקביל נבדק קובץ המקור בסביבה מבוקרת, ואם נמצא שאינו מכיל תוכנות זדוניות, מתאפשר למשתמש לגשת אליו.

לדברי דורית דור, סגנית נשיא למוצרים בצ'ק פוינט, "עם Threat Extraction, ארגונים יכולים להגן על הרשתות שלהם בעזרת טכנולוגיה רדיקלית שמספקת 100% קבצים בטוחים באופן מיידי".

צ'ק פוינט שנוסדה ומנוהלת על-ידי גיל שויד, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 15.2 מיליארד דולר.