ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי בשלב הגמר במכרז AIG

חברת הביטוח פרסמה ב-2014 בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון

ב-AIG לא מתעייפים מההליך לבחירת משרד הפרסום: ל"גלובס" נודע כי לאחר מספר סבבי מצגות במסגרת ההתמודדות על התקציב, נותרו בה שני משרדי פרסום בלבד: אדלר-חומסקי וראובני-פרידן, שהתבקשו כעת להגיש הצעת מדיה בשלב המסכם של המכרז.

המשמעות היא שמשרד הפרסום של החברה כיום, מקאן תל-אביב, נמצא מחוץ להתמודדות.

כפי שנחשף ב"גלובס", בסוף דצמבר 2014 הודיעה הנהלת החברה למקאן כי בכוונתה לבחון משרדים נוספים כאופציה לטיפול בתקציב. ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי היו המשרדים הראשונים אותם בחנה AIG כשהמכרז יצא לדרך, בנוסף למקאן תל-אביב שיכול היה להתמודד מחדש על התקציב.

בהמשך הורחב בהדרגה המכרז למתמודדים נוספים, וגם משרדי הפרסום יהושע TBWA וגיתם BBDO הציגו פרזנטציות. אך נראה כי גם זה לא סיפק את בכירי החברה, וכל המתמודדים נשלחו לבצע מקצה שיפורים שהוביל להחלטה האחרונה.

בשנה החולפת פרסמה AIG בהיקף כולל של 63 מיליון שקל במחירי מחירון. ב-2013 התקציב היה גבוה יותר, אז עמד על 94 מיליון שקל.

תקציב הפרסום של AIG טופל במקאן במשך שנה וחצי בלבד, וההחלטה לבחון את העברת התקציב לאחר פרק זמן כה קצר אינה טריוויאלית - בעיקר לאור העובדה שהתקציב כבר החליף מספר ידיים בשנים האחרונות. רק לפני 3 שנים סער שוק הפרסום, כשאת תקציב הפרסום של AIG לקח משרד פרסום קטן יחסית - LEAD.