צפו: רכב הפנאי-שטח החדש שמרצדס משיקה בסין

המכונית החדשה, שמחליפה את דגם GLK, מציגה עיצוב חיצוני עדכני ביותר עם גג משתפל לאחור, מכסה מנוע מסיבי ומעוצב, מערכת פליטה חדשה וחישוקי 21 אינץ ענקיים

שוק הרכב בסין הוא אחד היעדים המובהקים של מרצדס הגרמנית, והיא ממשיכה להעשיר את הדגמים שלה בקצב גבוה. הפעם שולחת מרצדס את דגם ה-SUV שנקרא מרצדס גי אל סי קונספט, והמכונית הזו תצטרף בעתיד לדגם ה-SUV האחר שנקרא מרצדס גי אל אי.

המכונית החדשה, שמחליפה את דגם GLK, מציגה עיצוב חיצוני עדכני ביותר עם גג משתפל לאחור, מכסה מנוע מסיבי ומעוצב, מערכת פליטה חדשה וחישוקי 21 אינץ ענקיים.

"הדגם הזה משקף בצורה ברורה את הכיוון העיצובי של מרצדס בעתיד, ובה-בעת יש בו את האלמנטים העיצוביים המסורתיים של החברה", אמר גורדן וואגנר, ראש מחלקת העיצוב של דיימלר בנץ.

אורכה של המכונית 4.73 מטרים, כאשר בסיס הגלגלים שלה 2.83 מטרים, דומה לזה של במוו X4, אולם מדובר כאן בנתונים טובים יותר מהמכונית הקודמת מדגם גי אל קיי.

יחידת הכוח של מרצדס מגיעה בתצורת וי6 בנפח 3 ליטר בי טורבו עם הספק של 367 כוחות סוס המועברים לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים בת 9 מהירויות בטכנולוגיית פורמטיק.

אם המכונית הזו מוצאת חן בעיניכם, ואתם מתעניינים ברכישתה, קחו בחשבון כי מרצדס טרם פרסמו מתי היא תעבור מדגם קונספט לדגם סדרתי, אך ניתן להבחין כי הדגם המוצג בתערוכה קרוב מאוד לדגם סדרתי, והמכוניות עשויות להגיש ללקוחות הראשונים רק בסוף 2016.