סקר הפרסומות: yes - הכי אהובה; קרולינה למקה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קרולינה למקה רשמה השבוע שיעור זכירות שלא נראה במדד כבר זמן רב

קמפיין קרולינה למקה  / צילום: מסך
קמפיין קרולינה למקה / צילום: מסך

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. בפרסומת נראה ילד בדמותו של המלך הנרי, כשהוא הופך קרב גדול למשחק "מחבואים" המוני. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.7%.

קמפיין yes הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כמיליון דולר.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של רשת האופטיקה קרולינה למקה, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראים בר רפאלי ואוריאל יקותיאל רוקדים כשהם מרכיבים משקפי שמש. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-90% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.3%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של קרולינה למקה רשמה השבוע שיעור זכירות שלא נראה במדד כבר זמן רב, כנראה הודות לקריאייטיב הססגוני המושך את העין. ברמת האהדה, נציין, הפרסומת הגיעה לנתונים ממוצעים, וייתכן כי הדבר נובע על רקע הפרסום על החקירה של רשות המסים שבה נקשר המותג בשבוע האחרון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה במעט ממספרן בתקופת המחקר הקודמת, ועומד על 473 (לעומת 443 בתקופה הקודמת).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בתקופה הקודמת, ועומד על כ-33.5 מיליון דולר (לעומת כ-32.7 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך
 קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך

קרולינה למקה
 קרולינה למקה