רשת נעלי נמרוד משקיעה כ-8 מיליון שקל במיתוג מחדש

משיקה מיתוג מחדש לרשת הסניפים הארצית תחת השם "nimrod&more" ובליווי הסלוגן "מותגים גדולים לרגליים קטנות"

חברת נעלי הילדים נמרוד משיקה בימים אלה מיתוג מחדש לרשת הסניפים הארצית תחת השם "nimrod&more" ובליווי הסלוגן "מותגים גדולים לרגליים קטנות". שווי ההשקעה במהלך מוערך בכ-8 מיליון שקל.

עד סוף שנת 2015 תסיים הרשת לשפץ את החנויות הקיימות, והיא צפויה לפתוח 12 חנויות חדשות נוספות תחת המיתוג החדש ברחבי הארץ להשלמת המהלך.

רשת nimrod&more מונה כיום כ-65 סניפים.