חברת נעלי הילדים נמרוד משיקה בימים אלה מיתוג מחדש לרשת הסניפים הארצית תחת השם "nimrod&more" ובליווי הסלוגן "מותגים גדולים לרגליים קטנות". שווי ההשקעה במהלך מוערך בכ-8 מיליון שקל.
עד סוף שנת 2015 תסיים הרשת לשפץ את החנויות הקיימות, והיא צפויה לפתוח 12 חנויות חדשות נוספות תחת המיתוג החדש ברחבי הארץ להשלמת המהלך.
רשת nimrod&more מונה כיום כ-65 סניפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.