תקציב הפרסום של רשת מגנוליה עובר לראובני-פרידן

היקף הפרסום של רשת התכשיטים עמד אשתקד על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון

תקציב הפרסום של רשת תכשיטי מגנוליה עובר למשרד הפרסום ראובני-פרידן - כך נודע ל"גלובס".

התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר ברנדס מקבוצת אדלר-חומסקי, שמוזג באחרונה לתוך משרד הפרסום LEAD.

רשת מגנוליה הוקמה בשנת 1996, אך רק בשנת 2006 היא החלה לפרסם באופן מסודר באמצעות משרד פרסום.

זאת, במקביל להתרחבות אגרסיבית שבאה בעקבות רכישת הרשת על-ידי קרן מרקסטון, אשר במסגרתה הוקמו סניפים של החברה בפריסה ארצית רחבה, והרשת הקימה פעילות ענפה בחו"ל.

משרד הפרסום הראשון עמו התקשרה מגנוליה היה גליקמן-נטלר-סמסונוב. תחת החלטה אסטרטגית לחשוף את המותג לקהלים חדשים ולחזק את מיצובה כחברת תכשיטים שמגרש המשחקים שלה הוא עולם האופנה, הועלה קמפיין תחת הססמה "אופנה של תכשיטים".

בשלב מאוחר יותר לקח משרד הפרסום אדלר ברנדס את האמירה האופנתית צעד אחד קדימה, והוביל את הרשת להתמקד בפרסום על-פי קולקציות - כמקובל בעולם האופנה.

לאוויר עלו קמפיינים מושקעים מאוד גם ברמה ההפקתית, שצולמו ביעדים שונים בעולם - האחרון שבהם, "ניו-יורק קולקשן", צולם בניו-יורק.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של רשת מגנוליה עמד ב-2014 על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני חודשים ספורים מוזג משרד הפרסום אדלר ברנדס אל תוך משרד הפרסום LEAD - אף הוא מקבוצת אדלר-חומסקי. הרשת לא התחילה בפעילות כלשהי עם המשרד הממוזג, אלא החליטה להעביר את התקציב למשרד אחר.

משרד הפרסום ראובני-פרידן, שמקבל לידיו את התקציב, מטפל במספר תקציבי אופנה נוספים, ובהם קסטרו, קרולינה למקה וטבע נאות.

בראובני-פרידן סירבו להתייחס לידיעה.