הימין המתגונן

במקום לנסות לסגור תערוכות, תארגנו מתקפה שתראה את האמת שהפלשתינאים מסתירים

ציפי חוטובלי / צלם: דור מלכה
ציפי חוטובלי / צלם: דור מלכה

"לא נעבור לסדר היום כשארגון שכל תכליתו להכתים את חיילי צה"ל פועל בזירה הבינלאומית להסב נזק תדמיתי כבד לישראל".

אמאל'ה!!! מה שרת החוץ ציפי חוטובלי הולכת לעשות לארגון "שוברים שתיקה", אליו מכוון האיום המבהיל שלה? הנה מה היא הולכת לעשות: "חוטובלי מפעילה את משרד החוץ נגד ארגון שוברים שתיקה". וואוו. את כל משרד החוץ? ליברמן השאיר שם אנשים שאפשר להפעיל אותם?

מתי יפנים "העם" שכאשר שלטון הימין אומר שהוא "יפעל", "יעשה", "ייאבק" - זה תמיד, אבל כמעט תמיד, בתגובה אחרי שמכניסים לנו. זוכרים את האיומים שהמטירו ראש הממשלה ועמיתיו על החמאס בעזה? לפי הנאומים חוצבי הלהבות הארגון היה צריך מזמן להתחסל. ואנחנו יודעים שזה לא מה שקרה וקורה. וגם את המלחמה שם הגיבורים הימניים לא יזמו, אלא הגיבו.

גיבורים ימניים שלנו - תפסיקו להתגונן בפני כל מי שמנסה לעשות דה-לגיטימציה לישראל ומציג אותה ככובשת אכזרית. במקום זאת תתחילו להראות לעולם את מקור הסכסוך, את הסירוב הערבי והפלשתיני לקבל את החלטת החלוקה של האו"ם, את ההצעות שישראל הגישה במהלך השנים. להראות בעובדות איך הפלשתינים הם סרבני השלום - איך הם משתוקקים ושואפים להפסיק את קיומה של ישראל. בכל מקום שיש קבוצה של פלשתינים ותומכיהם, שצועקים "לשחרר את פלשתין", מן הראוי שתעמוד קבוצה של תומכי ישראל שאומרים "שחררו את ישראל" - מהטרור, מהחרמות, מההכפשות, מהשקרים. להציג קבל עולם איך הפלשתינים "שוחרי השלום" מחנכים את הילדים שלהם לשנאת ישראל ולהכחדתה. להראות שכל זה, השנאה לישראל, הסירוב לחיות אתה בשלום, לא התחילו עם ה"כיבוש", אלא הרבה לפני קום המדינה; בזמן הפוגרום בחברון לא היה כיבוש, לא הייתה ישראל - למה אנחנו לא מראים את זה, במקום ליבב שאנחנו צודקים?

ההגנה הטובה ביותר

האם יש לנו חלק במציאות העכשווית? בטח שיש. אבל מה שמצטייר בעולם זה שהם רוצים שלום, הם עם נדכא ואנחנו לא רוצים לתת למסכנים האלה מדינה. ולא זו האמת. בוודאי לא כל האמת. נתניהו - אתה לא יודע שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה, לא האיום בהתקפה? לא למדת את זה בסיירות מטכ"ל? אז מה אתה מתגונן כל הזמן? במקום לנסות לסגור תערוכות, לך תארגן מתקפה ארוכת טווח ורחבת היקף שתראה את האמת שהפלשתינים מסתירים.

חוטובלי?!

אני מרגיש שאני משחית מלים. אל מי אני מדבר? אל אלה שבתקופה הקשה הזאת ביחסי החוץ ממנים את חוטובלי לאחראית על על המלחמה הכי חשובה עכשיו. חוטובלי?!