צפו: דור חדש למכונית שהפכה לסיפור הצלחה בישראל

חדש על הכביש: אופל אסטרה החדשה והמתקדמת נחשפת בטעות, רכב הפנאי-שטח החדש והמדובר של למבורגיני עולה על פס הייצור, וגם יונדאי שוקדת על רכב חדש ויוצא דופן

אופל, יצרנית המכוניות הגרמנית המתעוררת, ביקשה להפתיע ולהציג את דגם האסטרה החדש בחודש ספטמבר בתערוכת המכוניות בפרנקפורט אבל מישהו הרס לה את המסיבה ותמונות ראשונות שלה נחשפו ברשת האינטרנט.

מדובר בדור החמישי של האופל אסטרה שתהיה קומפקטית מתמיד ורזה במאה קג מהדור הקודם. מצד אחד ביקשו באופל לייצר אסטרה חדשה אך מנגד לא תוכלו לפספס שמדובר באותה מכונית כאשר תביטו בה לראשונה למרות השינויים הרבים שחלו בה והבולטים בהם כוללים את חרטום המכונית עם תאורת LED חכמה וגם את זנבה המעוצב שמשרה תחושה מאוד רעננה ודינאמית.

השינויים הגיעו גם לתוך המכונית שם תגלו הגה, לוח מחוונים וקונסולה מרכזית חדשים לגמרי לרבות מסך מגע להפעלת מערכות הרכב ומערכות הניווט והבידור שמתאים למשתמשי אנדרואיד ואייפון.

ומה באשר למנועים? מערך המנועים של האסטרה החדשה יתחיל במנוע 3 בוכנות בנפח 1.0 ליטר עם 113 כוחות סוס דרך מנוע טורבו בנפח 1.4 ליטר עם 138 כוחות סוס ועד למנוע בנפח 1.6 ליטר ביטורבו חזק במיוחד עם 192 כוחות סוס ובנוסף לאלה המכונית תגיע עם שני מנועי דיזל.

אין פרטים נוספים בשלב זה על רמות הגימור ותיבות ההילוכים ומערכות הבטיחות, אבל אנו מניחים כי אופל תצטרך להגיב להדלפות ולא תתאפק עד חודש ספטמבר.