טל פרידמן ישמש כפרזנטור של נירלט - ויקבל 450 אלף שקל

יש חיים אחרי "ארץ נהדרת": חברת הצבעים נירלט תעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שאותו יוביל פרידמן

שטרות, שקלים, כסף ישראלי / צילום: שאטרסטוק
שטרות, שקלים, כסף ישראלי / צילום: שאטרסטוק

יש חיים אחרי "ארץ נהדרת": חברת הצבעים נירלט עולה בקמפיין פרסומי חדש, שאותו יוביל השחקן, הסטנדאפיסט ומגיש הטלוויזיה טל פרידמן, אשר ישמש כפרזנטור של החברה. פרידמן יקבל עבור הקמפיין 450 אלף שקל לשנת 2015.

הקמפיין בהשתתפות פרידמן יעלה לקראת הקיץ, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ויכלול תשדירי טלוויזיה, קמפיין דיגיטל, יחסי ציבור, תשדירי רדיו ופרסום בנקודות המכירה.

לדברי שיר זכאי, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת נירלט, "טל פרידמן הוא שחקן וקומיקאי בעל רבדים רבים, שהצליח במהלך הקריירה שלו להגיע לכל שכבות האוכלוסייה, ולכן ראינו בו כבחירה הטבעית להוביל את הקמפיין של נירלט ולשמש כפרזנטור של החברה".