מחיר התהילה

איזה מזל ש"האח הגדול VIP" נמשכת רק 5 שבועות

ניר לוי / צלם: מץ 76
ניר לוי / צלם: מץ 76

"האח הגדול VIP" - שבוע לפני הגמר, יום ג' 21:00, ערוץ 2 קשת

אם בתחילת העונה הזאת הבעתי את סלידתי מפורמט ה-VIP, הרי שבמהלך העונה למדתי לזהות בו גם יתרונות: הבולט שבהם הוא אורכה של העונה.

האנשים החשובים מאוד הם יקרים מכדי להחזיקם למעלה מ-3 חודשים בתוך האקווריום האנושי הזה, והעובדה שהתוכנית נמשכת 5 שבועות בלבד, מעניקה לה דינמיקה טובה יותר: הנה, עוד לא התרגלנו לשטות הזאת - וכבר הגענו לאווירת הגמר.

האמת? מאז תם קרב החתולות בין נטלי עטיה המודחת לרותם (שכנראה תודח הערב) על איציק זוהר (למה? כנראה שלא נדע לעולם), דעך קצת העניין שלי בתוכנית.

מצד שני, סוף עונת הכדורגל פער חור גדול בלוח המשדרים הפרטי שלי והפך אותי לצופה זמין יותר לתוכניות פריים-טיים אחרות, כך שאני בהחלט צופה יותר, אבל נהנה פחות.

אם מותר לי להביע משאלה (לא נורא חשובה), אבקש שנירו (ניר לוי) יזכה: לפחות הוא מבין שהכול חארטה.

* ציון: 7

סרטים רבותיי

ערב של סרטים טובים על ספרים וסופרים בערוצי הסרטים

בניגוד לערבים שבהם משלטטים באצבע עצבנית בין ערוצי הסרטים השונים רק כדי להיווכח שהלוח מלא בסרטים סוג ב' או בכאלה שכבר ראית לפחות 3 פעמים - יש מדי פעם גם ערבים מפתיעים, והפעם לכבוד שבוע הספר, סרטים שמבוססים על ספרים, על סופרים ואפילו על חנות ספרים.

"רק ג'יגולו" (21:30, ערוץ yes1) הוא סרט מאוד "וודי-אלני", למרות שאלן מופיע בו רק כשחקן, בעוד שמי שביים את הסרט הוא השחקן הראשי האחר, ג'ון טרטורו. הסרט אינו חף מפגמים, אך בסופו של דבר מדובר בקומדיה אלגנטית ומשעשעת שמערבת משבר כלכלי, נשים לוהטות ו...חרדים! מה עוד אפשר לבקש?

"מדריך הטרמפיסט לגלאקסיה" (22:00, ערוץ yes2) מוכר בעיקר כיצירה הספרותית של דאגלס אדאמס. כרגיל במקרים שכאלה, הסרט מאבד משהו מהתנופה המקורית של הספר, אבל עדיין ראוי בהחלט לצפייה.

ממשיכים עם סרטים מבוססי ספרים, כמו "פחד ותיעוב בלאס וגאס" (23:51, ערוץ yes2), על-פי האנטר ס. תומפסון, מהאבות המייסדים של הניו-ג'ורנליזם.